zerokiller Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Har tenkt å kjøpe meg en mini-pc som er lett å ta med seg, og som ikke tar noe særlig plass. Størrelsesmessig står det mellom 13,3" og 11,6" skjerm, hvor jeg nok havner på en 13,3". Budsjettet mitt er ca 4000 kr, og jeg vil selvfølgelig ha en best mulig pc til den prisen. Batterilevetid er viktig for meg. Er det noen som kan tipse meg om noen pcer, har sett gjennom de fleste tester jeg har funnet, men vanskelig å finne den rette. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Legger linker til noen av de jeg har funnet, og som jeg vurderer: Samsung X120 JA04 Acer TravelMate Timeline 8331 ASPIRE 1810TZ-413G32N Tar gjerne i mot tips, hvis jeg kan finne de enda billige i andre nettbutikker. Endret 21. mars 2010 av zerokiller Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Den siste,di 2 første har Celeron cpu.. Event. denne med SU4100 prosessor. http://www.hardware.no/artikler/lenovo_ideapad_u350/72224 http://www.ludomegastore.no/PartDetail.aspx?q=p:2819869;c:36159;r:pg Endret 21. mars 2010 av taz Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Har lest hardwares test av LENOVO IdeaPad U350, legger ved litt av testen her: Under samtlige av ytelsestestene vi kjører føler vi at maskinen ikke er stort mer enn middelmådig. Tallene vi ser tilsier at maskinen på ingen måte er en råtass, men den vil fortsatt holde for de som ikke setter de sterkeste kravene. Samtidig finnes det andre alternativer der ute som koster omtrent det samme, men som har litt bedre ytelse og gjerne større skjerm. Litt usikker om dette er den rette pcen for meg da. Endret 21. mars 2010 av zerokiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå