Ferdizz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, jeg har kanskje tenkt å kjøpe ps3 slim, men har ikke råd til ett tv i tilleg og tenkte derfor at jeg kanskje kunne brukt pcen min som skjerm hvis det går an. Så spørsmålet mitt er, går det an ? Trenger jeg noen ekstra ledninger eller lignende? Isåfall hvilke? Takker for svar Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så spørsmålet mitt er, går det an ? Trenger jeg noen ekstra ledninger eller lignende? Isåfall hvilke? Det er mulig å få bildet ifra PS3 til til laptop men dette er hverken særlig praktiskt eller brukbart til spilling, så det enkle svaret er "Nei". Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Så spørsmålet mitt er, går det an ? Trenger jeg noen ekstra ledninger eller lignende? Isåfall hvilke? Det er mulig å få bildet ifra PS3 til til laptop men dette er hverken særlig praktiskt eller brukbart til spilling, så det enkle svaret er "Nei". hvorfor ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hvorfor ? Fordi din laptop med veldig stor sannsynlighet ikke har noen video-inngang. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hvorfor ? Fordi din laptop med veldig stor sannsynlighet ikke har noen video-inngang. WRONG! hehe. 3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA-port, 1 RJ11 modemkontakt, 1 RJ45 ethernet-kontakt, S-video TV-utgang, 2 hodetelefonutganger, 1 mikrofoninngang, 1 IEEE 1394, fjernkontroll-infrarødport (fjernkontroll tillegg), kabelforankringskontakt 1 HDMI-kontakt, Fint fint. gogo play Yo gaimes Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er vel sånt at laptops og macbooks er beregnet for å sende signaler UT og ikke MOTTA. Det var det jeg fant ut før jeg ga opp og heller kjøpte en ekstern skjerm til min ps3. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Som det er nevnt her er nok den HDMI kontakten en utgang og ikke en inngang. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 WRONG! hehe. 3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA-port, 1 RJ11 modemkontakt, 1 RJ45 ethernet-kontakt, S-video TV-utgang, 2 hodetelefonutganger, 1 mikrofoninngang, 1 IEEE 1394, fjernkontroll-infrarødport (fjernkontroll tillegg), kabelforankringskontakt 1 HDMI-kontakt, Fint fint. gogo play Yo gaimes og du er sikker på at denne maskinen har hdmi INN? ikke bare ut? syntes det er fryktelig rart at det faktumet ikke er reklamert noen plass siden det er ganske spesielt. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 jeg vet at jeg ikke har HDMI INN men jeg lurer på hva jeg må ha av ekstra utstyr for å koble til ps3en . Har hørt at det skal gå med ekstern tv tuner eller easycap men hva er enklest og hva burde jeg kjøpe ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 jeg vet at jeg ikke har HDMI INN men jeg lurer på hva jeg må ha av ekstra utstyr for å koble til ps3en . Har hørt at det skal gå med ekstern tv tuner eller easycap men hva er enklest og hva burde jeg kjøpe ? En ekstern tv-tuner vil ikke ta imot noen av signalene PS3 sender ut. Easycap er en av de løsningene som neppe vil gi god nok oppløsning og vil ha for mye lagg (forsinkelse) mellom det PS3 sender ut og det du ser på skjermen. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hva med og kjøpe en brukt pc skjerm på Finn.no? Burde være mulig og finne noe brukandes der til noen få hundrelapper Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 jeg vet at jeg ikke har HDMI INN men jeg lurer på hva jeg må ha av ekstra utstyr for å koble til ps3en . Har hørt at det skal gå med ekstern tv tuner eller easycap men hva er enklest og hva burde jeg kjøpe ? En ekstern tv-tuner vil ikke ta imot noen av signalene PS3 sender ut. Easycap er en av de løsningene som neppe vil gi god nok oppløsning og vil ha for mye lagg (forsinkelse) mellom det PS3 sender ut og det du ser på skjermen. sett på youtube at det er ikke noe lagg der Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor ikke høre på de gutta som prøver å hjelpe deg Help? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor ikke høre på de gutta som prøver å hjelpe deg Help? for jeg vil ikke inse det Lenke til kommentar
K011 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kjøp deg en pcskjerm på 22-24 tommer, full hd til 1000-1500 kr. det er det enkleste. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 kjøp deg en pcskjerm på 22-24 tommer, full hd til 1000-1500 kr. det er det enkleste. har det fra før av, men tenkte det hadde vært lettere å ha en laptop og en ps3 slim hvis jeg f.eks skal på lan så kan jeg game på pcen til jeg er lei av det og så kobler jeg bare ps3en til laptopen hvis dere skjønner . Lenke til kommentar
K011 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 kjøp deg en pcskjerm på 22-24 tommer, full hd til 1000-1500 kr. det er det enkleste. har det fra før av, men tenkte det hadde vært lettere å ha en laptop og en ps3 slim hvis jeg f.eks skal på lan så kan jeg game på pcen til jeg er lei av det og så kobler jeg bare ps3en til laptopen hvis dere skjønner . vel det er hvertfall billigere enn å måtte kjøpe en pc som støtter funksjonen du ser etter:] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå