hanneaasbak Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) 23 Mars 2010 fyller eg 20 år! Eg skal feire den til helgen. Det eg lurer på er om dere vet om det er noen uteplasser med 18 års grense.Må være dansegulv og salg av alkohol. Helst på Notodden,men tar gjerne imot andre gode forslag Husk å skriv inngangspris,åpningstider og gjerne nettsider med informasjon. Har dere noen andre forslag er eg villig til å lese^^ Takk på forhånd ! Moderator: Ementittel endret. Endret 27. mars 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
nomeboy Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 23 Mars 2010 fyller eg 20 år! Eg skal feire den til helgen. Det eg lurer på er om dere vet om det er noen uteplasser med 18 års grense.Må være dansegulv og salg av alkohol. Helst på Notodden,men tar gjerne imot andre gode forslag Husk å skriv inngangspris,åpningstider og gjerne nettsider med informasjon. Har dere noen andre forslag er eg villig til å lese^^ Takk på forhånd ! Degt har åpnet et nytt i skien Oppned tror jeg det heter.... Åpner i helga vet ikke hva cc er åpnigstider er sikkert fra 18:00-03:00 i helgene, men husk at klokken stilles i natt så da blir kvelden en time kortere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå