melkn Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor legge til 1000kr for å kjøpe en desire i stedet for en liquid? Er desire verdt prisforskjellen? Hovedforskjeller jeg kommer på i farten: -Sense(desire) -Bedre byggekvalitet(desire) -Litt større skjerm(desire) Liguid vil jo få 2.1 oppgradering snart, så da vil forskjellene ikke være særlig flere enn de over. Noen som har innspill? Lenke til kommentar
avo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva med Legend når du først ser på disse ? Driver å grubler selv - Nexus one, Desire eller Legend. Legend har jo litt mindre cpu, og ram, men også mindre skjerm, så den trenger nok ikke like mye heller. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Sammenligning HTC Desire vs. Acer Liquid Endret 21. mars 2010 av GeCcO Lenke til kommentar
melkn Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Legend blir for meg litt svak, da den har en gammel type prosessor som ikke kan sammenlignes med prosessoren i desire og liquid. Fakta på de forskjellige telefonene er vel og bra, men er interessert i vite hvorfor jeg skal legge i en høvding ekstra for å få meg en desire. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Edit: nvm Endret 22. mars 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Det er jo ikke bare større skjerm på Desire, men det er også en langt bedre skjerm. Acer Liquid har en TFT-skjerm med 256 tusen farger, mens HTC Desire har en AMOLED-skjerm med 16 millioner farger. Den gir mye skarpere og mer levende farger, samtidig som den er snillere mot batteriet. I tillegg har den mer enn dobbelt så mye RAM, så dette vil hjelpe mobilen til å kjøre med mindre lag, og du kan kjøre flere programmer om gangen. Den har også et større batteri, men fordelen med det går vel bort i noe kraftigere hardware, så jeg tror forskjellen mellom de to er minimal. Kameraet har, i motsetning til Liquid, mulighet til å ta opp video i 720p, og har FM-radio. En kort oppsummering: Hovedgrunner til å velge Desire: Langt bedre skjerm, mye mer RAM, opptak av HD-video, FM-radio. Hovedgrunner til å velge Liquid: Billigere. Endret 22. mars 2010 av AudunXetrov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå