Everton Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Off... begynner å bli litt lei av fifa 2003 nå! Er ISS 2 noe bra?? eller er det andre fotballspill til xbox som er bedre..? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 ISS2 har jeg ikke prøvd men har prøvd David Backham soccer og Red card , ingen kan måle seg med Fifa 2003. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Synd det der med Pro Evolution Soccer gett. Absolutt best og foreløpig PS2 only Muahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Synd det der med Pro Evolution Soccer gett.Absolutt best og foreløpig PS2 only Muahahahahahahahahaha jeg er sikker på at everton føler at svaret ditt hjalp problemet hans ganske mye ja. det kommer et fotball spill snart , et par måneder, som jeg leste om i official uk xbox magazine, skulle vist bli ganske bra. men man kan aldri helt stole på previews. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Tror nok du bør spille noe annet enn fotball spill intill fifa 2004 kommer da, jeg koser meg vertfall enda med 2003 =) Lenke til kommentar
Everton Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Det er alltså ingen som har prøvd ISS2..? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 har ikke prøvd iss2 jeg heller.. spiller fordet meste fifa wc 2002 .. har også fifa2003 men synes (flaut å si) det er for vanskeligt.. :oops: dvs.. kjedelig når jeg ikke klarer å score .. og spillerne er så forbanna realistiske i spillestil.. argh.. mister jo alltid ballen..men sinnssykt bra grafikk!!..(har bare spilt mot box'en.. er nok mye gøyere å spille mot kompiser..). Lenke til kommentar
groms Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg syns pro beach soccer høres fett ut iallefall, videoene og bildene gjøre bare fetere, med eric the king i spissen www.beachsoccer-game.com kommer i august Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sega Super Soccer(morsomt spill ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå