anaconda Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, hvor lenge, og hvor mange grader? Har gjort dette 2 ganger før. Jeg bruker å legge de i en ildfast form, ha over ananas biter og juice, og steke de i ovnen. Men husker ikke hvor lenge og hvor mange grader. Første gangen jeg gjorde dette, ble de perfekt. Andre gangen ble de litt seige (overstekt?). Jeg tenker å prøve på 100 grader i 1,5 timer i dag. Kotelettene er tinte. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, hvor lenge, og hvor mange grader? Har gjort dette 2 ganger før. Jeg bruker å legge de i en ildfast form, ha over ananas biter og juice, og steke de i ovnen. Men husker ikke hvor lenge og hvor mange grader. Første gangen jeg gjorde dette, ble de perfekt. Andre gangen ble de litt seige (overstekt?). Jeg tenker å prøve på 100 grader i 1,5 timer i dag. Kotelettene er tinte. google:koteletter i stekekovn Lenke til kommentar
Palme Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Lagde dette i går faktisk og det ble ganske så bra. Dette var dog fylte koteletter som først ble brunet i pannen for å så stå høyt i ovnen (langpanne) i ca. 5 - 7 minutter sammen med rotgrønnsakene på full guffe (260 - 280°) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå