mikaelg Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Jeg har ikke fulgt meg på denne fronten på mange år og nå viser det seg at jeg ikke lenger skjønner noe av det som står på Kompletts sider. Mitt behov er for et billig skjermkort med passiv kjøring for surfe-pc, men med støtte for to DVI-D skjermer (24" + 20"). Mange skjermkort hos Komplett oppgir utganger à lá "1 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI". Betyr dette at jeg kan bruke to DVI-skjermer på den ene utgangen. Må jeg i så fall kjøpe en splitter til dette eller er det noe som følger med kortet? Eksempelkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580537 Noen yngre og mer oppegående der ute som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Det er en sånn her (bare at det er 2x dvi) som følger med Iallefall på de pcene jeg har hatt med slike kort. Har du ikke til til å bli skuffet når du åpner så ring komplett imorgen tidlig før du bestiller. Endret 21. mars 2010 av War Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Dual Link DVI vil si at du kan kjøre opptil 2560x1600 oppløsning. Maks for single link er vel 1920x1080 tror jeg. Du kan ikke kjøre to skjermer på en utgang. Men på det kortet du har linka til vil du kunne bruke en overgang fra hdmi til dvi og ha en skjerm på hdmi og en på dvi. Endret 22. mars 2010 av arnbju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå