residenevil Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hei. jeg lurer litt på hvilken server jeg skal velge. jeg har tenkt å gjøre instances og sånt, men kanskje gjøre litt små pvp innemellom, men hvis jeg velger en pvp server vil det gjøre det noe vanskligere å gjøre instances? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Den eneste forskjellen på servere er vel antall spillere og hvilken type server det er. Hvis du skal gjøre PvP, er det jo naturlig å velge en PvP realm. Instancer kan du gjøre uansett. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 PvP servere vil ikke påvirke instancing lenger, siden man blir teleportert rett til instances nå. Farming kan derimot være et helvete på PvP servere. Synes nesten at PvP servere har utspillt sin rolle. Blizzard har mer eller mindre offisiellt avsluttet world PvP som konsept, siden de er livredde for å ha for mange spillere i samme sone. Det eneste som er bra med PvP servere er at man kan løpe rundt og ganke andre, men det kan man forsåvidt gjøre i Wintergrasp på en PvE server også. Hvis du skal rolle PvP server, så må du enten like å snike deg rundt solo, eller ha en større gjeng enn de andre, som du løper rundt sammen med konstant. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Vel.. Jeg kan ikke si deg hvilke du skal velge.. Men jeg kan si deg hvilke du IKKE skal velge.. Blandt annet: Khadgar: Awefull.. Just.. Nah. Xavius: Veldig low server, men fin å levle på siden Random Instance que time er overaskende liten 0.0 Brukte vel.. 12 sekunder på en onsdags kveld i lvl 30 dps.. Kazzak: Fryyyktelig spam server.. Bare logg in klokken 6 om kvelden i en ukedag / helg og se selv.. Sattan. Hvis du skal pvpe så ville jeg valgt Stormscale Endret 26. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå