JaRu Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Med mange forskjellige lydkilder så har det nå oppstått et behov for en lyd switch (eller hva det nå heter). Har sjekket litt rundt og fant denne: Vivanco Switch 4x1 Audio (SBX4T) Pris 859 hos AV Shop. Noen som har erfaring med denne, eller eventuelt andre forslag til greie switcher i prisklassen 500-1000. Lenke til kommentar
JaRu Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Kjøpte den nevnte switchen - og den fungerer veldig bra. Løste mine lyd-problem Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Clas'ern har en helt grei passiv lydsvitsj til 249. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvordan kan jeg bruke et høytalersett for pc på både xbox og pc? Lenke til kommentar
JaRu Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Som nevnt så har jeg kjøpt meg en lydswitch, på den jeg kjøpte så er det 4 innganger og en utgang. Funker veldig fint. Har denne koblet mellom enheter og forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå