MOO- Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg hadde lastet ned Assassin's creed 2 torrent, og ventet på Crack men så ble jeg lei og tenkte jeg har noe penger til "overs" så jeg kjøpte det over Steam og lastet det ned på nytt ville ikke ta sjansen på å bruke "CloneDvd" versonen. Så jeg prøvde spillet endelig og ble strålende fornøyd. Men problemet er at jeg kan spille litt og så crasher spillet uten en eneste feilmelding, i "Ubisoft game launcher" som de så fint kaller DRM-tingen sin så står det bare "Please wait until saved games are synchronized from server" og så slår det seg av, blir jo lagret men dette skjer utrolig ofte får ikke gjort noen ting lengre. Jeg fant noe som skulle fikse dette på nett men det virker ikke uansett hva jeg gjør. så neste gang venter jeg nok på crack før jeg skaffer meg et ubisoft spill til. Men uansett, noen som vet hva annet som kan hjelpe? Endret 21. mars 2010 av Moozoren Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg ville prøvd to ting. For det første, du må være tilkoblet internett til enhver tid om du vil spille det. For det andre, slett alt som har med piratversjonen å gjøre før du i det hele tatt tenker på å installere de lovlige. Og da mener jeg alt, inkludert å renske registeret. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Alt slik er gjort på forhånd, og nettet er på 24/7 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg ville anbefalt deg å piratkopiere så du slipper den jævla DRM-driten, og bare kjøpe det ved siden av om du virkelig vil støtte det (som du allerede har gjort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå