nomore Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, Eg leier en liten leilighet som er vanskelig å holde en stabil temperatur i. Enten så er det for kaldt eller så er det for varmt. Eg har i vinter holdt meg på "for varmt"-delen av skalaen og har merket dette på bla strømregningen I tillegg har eg aldri hatt et termometer, så eg har aldri kunnet si nøyaktig hvor varmt eller kaldt det var. Nå har eg laget en liten temperaturlogger så eg kan følge med, og ser nå at temperaturen ligger på ca 27 grader. Noe som er for varmt. Men, hva er ansett for å være en sunn og vanlig innetemperatur? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det anbefales å ha en innetemperatur på 19-22grader Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Selv trives vi godt hjemme med en innetemp. på 21-22,5 grader. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Takker for svar. Prøver å få den nedover nå. Ligger på 25 atm Lenke til kommentar
Waco Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 25-27 grader er vanvittig mye, temperatur på 19-22 som nevnt tidligere er helt perfekt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva som oppfattes som komfortabel temperatur varierer fra person til person, hvordan man er kledd, og hva man gjør. 23 grader er fint om man sitter stille i T-skjorte barbeint med føttene oppe i sofaen, synes jeg. 18 grader er fint om man har på en genser, tjukke sokker eller tøfler, eller er i litt fysisk aktivitet. Også ved tanke-aktivitet og jobb på PC er 19-20 grader en bedre temperatur enn 23, synes jeg. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 20-22 grader er anbefalt inne temp i oppholdsrom. Soverom anbefales rundt 15-18 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå