crazyhorse Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hallo! Jeg lurer på om hvordan jeg finner ut hva slags 256mb sdram-brikke jeg skal kjøpe til maskinen min. Jeg har en Intel P4 2gHz, 256mb sdram. Jeg skjønner såpass at det må være en 256 sdram, men er det noe mer jeg må sjekke? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Du kan jo laste ned aida32. Det er et program som lar deg få vite omtrent alt av hardware du har til pcen. Da kan du se om det er pc 100 eller pc 133 og mye annet rart av interesse. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det idet helletatt muligt å finne hovedkort som støtter SDram og en 2Ghz. Men viss du kunne finne navnet på hovedkortet ditt så kan eg si hva ram du treng Lenke til kommentar
master_x Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det idet helletatt muligt å finne hovedkort som støtter SDram og en 2Ghz. Men viss du kunne finne navnet på hovedkortet ditt så kan eg si hva ram du treng Kunne du ha fortalt åssen ram jeg må ha til mitt abit kx7-333? Tror jeg vet hva jeg må ha, men du hørtes så grei og hjelpsom ut så :wink: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Nesten 100% sikkert PC133 SDRAM du skal ha. Det står også hastigheten på minnet i bios hvis du er usikker... Lenke til kommentar
crazyhorse Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for Aida32! Kortet er Asus P4B-LA, tror jeg. Fant iallefall ut med Aida 32 at jeg hadde 2 stk Hyundai 76V16635HGT8-H 128mb sdram pc133. Går det greit om jeg putter en 256mb brikke i siste slot'n? Eller bør jeg bytte ut de to med to 256mb? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges. Men ja, du kan fint sette i en brikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg