xArtimis Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har lenge hatt lyst på frakk, men så kom jeg over en type jakker som jeg likte enda bedre. Jeg vet ikke om den heter det over alt, men her het den Pea Coat (tror den også heter skipperjakke). Jeg har sett litt på nett, og de kan bli ganske dyre. Jeg lurte derfor på om det fantes noe tilsvarende, til en billigere penge? Da tenker jeg på noe fra 500- 1000 ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har en fra carlings som jeg betalte 1000 kr for. Enkel og pen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis du skal ha noe til den prisen kunne du prøvd deg på H&M, men sesongen er over nå. Jeg ville heller satset på en letter jakke, og funnet en losjakke til høsten igjen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva steike er letter jakke? Leather jacket? Eller lettere jakke? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 *********lettere som om du ikke skjønte det Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg takker for mange gode svar! Tar til meg rådet, og utsetter den typen jakker til snere i år. Så satser jeg på noe lettere Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Evt. så kan du jo kjøpe denne trenchen hos H&M, ligner på en losjakke, men er av et lettere og mer vannavstøtende stoff. Koster 499,- elns. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er jo ikke akkurat noen trench, da den er mye mye mye kortere. Men som de andre sier, er ikke sesong for peacoats nå - og du har ikke mange valg innenfor den prisklassen der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 I følge fkm er det en "kort trench-variant". Så da kaller jeg det for trench. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå