Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min trenger tid til å tenke gjennom ting, ber meg vente?

Gjest hei!

Anbefalte innlegg

Hei, igår fikk ejg en sårende meldning. Jeg hadde ventet på at hun skulle treffe meg i snart 5 uker nå. Det er nå 5 uker siden sist. Hun sier hun trenger tid og jeg orket bare ikke tanken på å vente lengre på henne, så jeg holdt på å slå opp før jeg ga henne en siste sjangse.

Vi bestemte oss at det er best at jeg bare gir hun tid til å finne seg selv, altså vi har ikke kontakten på verken facebook, msn eller telefonen. Jeg sa også at hun bare skal kontakten meg igjen når hun er klar men jeg ha henne også en advarsel at ting ikke helt sikkert ble det samme. Det som kanskje er det mest sårende med vente tid er at jeg ikke vet hva hun gjør på, jeg hadde en venn som hadde en krangel med dama si, hun ble forvirret og ba han gi henne tid til å tenke gjennom ting. Første dagen etter at "ting ble komplisert" var hun ute med en fyr og det endte med sex, 2 månder seinere fikk kameraten min en meldning at det var slutt mellom dem og hun hadde funnet seg en ny en.

Hva synes dere til slike ting? Hvorfor trenger jenter tid til ting? Jeg skjønner liksom ikke poenget, det er mye som skjer i livet men jeg får ikke lov å hjelpe henne og hun har ikke tid til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar en råsjans og antar at det er du som har denne tråden?

I så fall vil jeg anbefale deg på det sterkeste å holde på ditt. Ikke la andre bruke deg akkurat slik det passer dem, og ikke la noen dame tro at hun kan være så selektiv med hva hun gir tilbake til deg. Hvis du ikke føler at du får tilbake like mye som du gir, er vel egentlig regnestykket enkelt, er det ikke?

Lenke til kommentar

Ja det er meg.

Kan legge til en meldning hun skrev til meg (altså, dette blir siste meldning);

Takk for at u gir meg tid. Det betyr mye. Og ja, skal ta opp kontakten da og da må vi snakke sammen om hva vi føler og ta d som kommer. Elsker deg, d vet du <3

Tror bare at jeg slår av mobilen for en ukers tid haha :p For å spare på mobilregningen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...