TMB Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei. Jeg har søkt om lærlingkontrakt (LK) i forsvaret. Om jeg skulle bli kalt inn til intervju men ombestemmer meg (vil heller gå VG3 om jeg får plass der), er det bare å ikke møte opp, for så å søke på nytt neste år etter VG3? tldr; kan jeg søke på nytt neste år selv om jeg takket nei? Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det beste er jo selfølgeli å si i fra. [email protected] Telefon: 03003 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jepp. Du kan takke nei, men det er dårlig stemning å bare ikke møte opp, og jeg tror ikke det er lov. Det er også mulig at du må takke ja/nei før en viss dato. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 første året som lærling regnes som førstegangs-tjenesten. jeg antar det er like strengt å ikke møte opp som lærling som det er å ikke møte til førstegangstjenesten. med andre ord, si ifra ellers kan du faktisk risikere noen uker med vann og brød. du kan takke nei til plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå