Kurt P Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Heisann, mulig jeg spør dumt men er det mulig å få kjøpt dette på noen norske nettbutikker for en rimelig sum? Noen som har prøvd det? Elsket settlers 2 fra 96 : ) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Platekompaniet har det til kr 119,-. Jeg har prøvd en demo og ble svært fornøyd, men har av en eller annen grunn ikke fått meg til å kjøpe det. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kjøp kjøp! Har lagt vannvittig mange timer i dette spillet. Og det er like morro hver gang! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 da er det bestilt Men, har lastet ned demoen. Men da får jeg opp at jeg mangler msvcp71.dll når jeg prøver å starte demoen ? Har googlet det litt men.. er ikke så pc kyndig. Jeg bruker win 7. Prøvde kompitablitet til XP SP3. Hjalp ikke. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 lastet ned en annen demo, det fungerte Virket kult. Bra de har bevart samme gameplayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå