iCar Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvordan sjekker man hvilken softwareversjon man har på t610? Høyre, *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten) Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 bassmania (eller noen andre): har de har flere T610 igjen på Siba? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Høyre' date=' *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten)[/quote'] Takk, jeg har da visst også r1a081, men med sus... (kjøpt i sverige) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 De som var lagt ut på netter var alle forhåndsbestilte. De som bestilte de idag kommer lengst bak i køen. Det er bare sånn systemet til komplett.no virker. Det er synlige så lenge de ikke er plukket men det ble de Jeg bestilte i går kveld når det stod at det var 5 igjen. Etter bestillingen stod det 4. Fått sendingsbekreftelse i dag, så tror nok tallet som står der er reelt. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Høyre' date=' *, venstre , venstre, *, venstre, * Da kommer du inn i servicemodus, resten finner du ut selv hvis du er smart;) *(stjernetasten)[/quote'] Takk, jeg har da visst også r1a081, men med sus... (kjøpt i sverige) Det var rart :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå