CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 utrolig rart at det er billigere i butikk enn på web sikker på at du ikke var å såpass lykkerus at du signa deg opp for 18 mnd med telenor primær binding? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Så konge! har kontaktet citri for å høre om de har fått inn et parti. Dette er jo som julaften! Bra jeg har solgt p800'en min. Drittklump! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Så konge! har kontaktet citri for å høre om de har fått inn et parti. Dette er jo som julaften! Bra jeg har solgt p800'en min. Drittklump! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 var i siba for 20 min siden, de hjar fått den inn og jeg har kjøpt den, de så ut som de hade mangfe igjen. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Heldiggris ass! sendte mail til telebutikken, håpe at de får den inn så jeg har den innen kort tid:) Du må teste og se om den er feilfri da! Håper da hele partiet som har kommet til norge nå er nettopp det.. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 nede fra 10-19 til 5 stk på lager hos komplett nå! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Synes det er snodig at den er billigere i butikk, men jeg driter egentlig i det nå Nå begynner det å bli mange blide mennesker her :-) Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er det noen som vet om linsen på kameraet er beskyttet på en eller annen måte, eller kan du risikere å ødelegge linsen hvis du har flere ting i samme lomme som mobilen? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Synes det er snodig at den er billigere i butikk, men jeg driter egentlig i det nå Nå begynner det å bli mange blide mennesker her :-) Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Retroboy, noen på Esato trodde at Siba hadde driti på draget og solgt den for INNPRISEN, det virka litt vel altfor billig igrunn kanskje de kjøpte opp hele jævla partiet med T610 som hadde feil for en billig penge! Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er det noen som vet om linsen på kameraet er beskyttet på en eller annen måte, eller kan du risikere å ødelegge linsen hvis du har flere ting i samme lomme som mobilen? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er det noen som vet om linsen på kameraet er beskyttet på en eller annen måte, eller kan du risikere å ødelegge linsen hvis du har flere ting i samme lomme som mobilen? Ja på en eller annen måte. Det er et lite plastdeksel der, men det må man skru opp tlf'en for å få byttet.... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er ikke bare meg som sliter med dobbelposting nei:) Lenke til kommentar
danandre Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Yes! Nå har jeg bestilt meg en T610 på Komplett! Bare 2 igjen nå. Så de som ikke har bestilt må kjappa duvan! Lenke til kommentar
Isah Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Komplett.no: På lager: 2 stk. Har gått raskt fra 10-19 og ned til 2 stk. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 er det noen som vet om linsen på kameraet er beskyttet på en eller annen måte, eller kan du risikere å ødelegge linsen hvis du har flere ting i samme lomme som mobilen? Er ikke noe beskyttelse nei. Men er vel MYE strørre sjanse for at du riper til skjermen enn at du ødelegger linsen hvis du har f.eks. nøkler i samme lomme. Ville ikke tatt sjansen på det. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tipper at de som blir sendt ut nå fra komplett er forhåndsbestillinger, tviler sterkt på at noen av de som bestilte eller bestiller i dag får noen av mobilene de fikk inn.. Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hvis jeg forsikrer mobilen, dekker forsikringen oppripet skjerm, oppripet linse og sånne ting? Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hvis jeg forsikrer mobilen, dekker forsikringen oppripet skjerm, oppripet linse og sånne ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå