mariaK Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Min må ha vert Pippilotta Viktualia Rullgardina Chrysmynta Efraimsdatter Langstrømpe, og starten på min facinasjon for kvinner med rødt hår Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har aldri hatt noen kjendisforelskelse. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hmm... Må ha vært Hermine EDIT: Fra Harry Potter såklart... Endret 20. mars 2010 av Bluebeard Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Aldri hatt, ville vært fullstendig latterlig. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 leeloo fra the 5th element! er fortsatt forelska GURGLE! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hélène Rollès fra "Helene og gutta" http://www.youtube.com/watch?v=IdGbnWqDv_M http://www.youtube.com/watch?v=cmuvkJSGAMo "Cri-Cri d'amour Christian" Endret 20. mars 2010 av nomore Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Den rolige broren i Oasis. Jeg var et sted mellom 8 og 10 år gammel, og besatt av britpop. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Haha! Det må være Hoby(Hobbie?) i baywatch. Var kansje en ca 7 år, og meeeget sjarmert. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Aaron Carter!! ååh så det kilte i magen hver gang reklamen for CDen hans kom på TV. Tror jeg var 5 eller 6. Det var altså også første CDen jeg noen gang kjøpte. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har nok aldri vært forelska i en kjendis. Men den første "kjendis betattheten" var nok Terminator (viktig: IKKE Arnold Schwarzenegger, det var den eneste rollen han var sexy i). Haha! Litt småpinlig Jeg var 11 år og med en gryende seksualitet. Mine fantasier og dagdrømmer begynte å forandre seg. Nå spillte ikke lenger jeg hovedrollen som helten, men som dama Jeg fantaserte om at Terminator skulle redde meg Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Min må ha vert Pippilotta Viktualia Rullgardina Chrysmynta Efraimsdatter Langstrømpe, og starten på min facinasjon for kvinner med rødt hår Damn her og. I tillegg har jeg fått en liten fetish for stockings. Alt føres tilbake til Pippi Lenke til kommentar
Parson Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Carola Häggkvist Var nok rundt en 8-9 år gammel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Aaron Carter!! ååh så det kilte i magen hver gang reklamen for CDen hans kom på TV. Tror jeg var 5 eller 6. Det var altså også første CDen jeg noen gang kjøpte. Ååå, ja, han var vel min andre forelskelse! jeg Var jo ikke så gammel da heller, jep ble helt på "rar" når reklamen kom jeg og. haha:) Lenke til kommentar
macciato Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Det var vel Gareth Gates fra britiske idol Jeg hadde mitt eget alter på rommet hvor jeg tilbedte han. På veggen hang en kalender hvor jeg telte dagene til min 18-årsdag og skulle "oppsøke" han Jeg sverget med hele mitt hjerte for mamma at vi skulle gifte oss en dag! Sykt å tenke på hvor besatt jeg var. Det er skummelt Endret 21. mars 2010 av macciato Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Angelina Jolie! Husker det som det var i går at jeg så på Lara Croft: Tomb Raider med pappa, og jeg måtte love han og ikke si til mamma at han synes Angelina var pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå