ZyberZone Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Om man kjøper spillet til PC i valgfri butikk, kan man skrive inn serial i Steam og laste det ned derfra? Installerer nå via Steam, så svaret er ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Hva som ville gjort enda bedre hadde vørt en Coop mode DLC for LAN og Online. Endret 29. mars 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Å, jeg tok siste mission nå! Helt utrolig fett, sier bare olje, atomubåt, atombomber, russland, us og kina Xd Stort fjell og masse pang! Gled dere! Har ca 70% igjen av spillet så har masse å glede meg til nå som mister el presidente er død, salut :D:D Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Veldig morro dette spillet her assa Bare så synd det krever så mye av pcen min.. Selv på 800x600 og alt på low lagger det Så kunne det kanskje vært litt bedre på bilkjøring og dreping av sivile. Litt mere ala GTA Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jeg spill jc2 - panau city - park distict og har en problemer at jeg finne ikke noen ting selv om det er 100%.. Edit: noen har samme problemer som meg. les det 100% in panau city park district is glitched og Panau City Park District Completion? Edit2: noen tips?? Edit3: det kan være en Bug? Det er bare det at det er så forbanna mange ting der, slik at det ikke alltid går en prosent når du finner noe. At du har 100% men fortsatt ikke har fullført betyr at du mangler én ting. Jeg opplevde å leite meg ihjel etter den siste tingen på 100% i alle bydelene bortsett fra havnedelen, så det kommer sannsynligvis opp 100% tre ganger dersom det ikke er en bensinstasjon man mangler til slutt. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jeg spill jc2 - panau city - park distict og har en problemer at jeg finne ikke noen ting selv om det er 100%.. Edit: noen har samme problemer som meg. les det 100% in panau city park district is glitched og Panau City Park District Completion? Edit2: noen tips?? Edit3: det kan være en Bug? Det er bare det at det er så forbanna mange ting der, slik at det ikke alltid går en prosent når du finner noe. At du har 100% men fortsatt ikke har fullført betyr at du mangler én ting. Jeg opplevde å leite meg ihjel etter den siste tingen på 100% i alle bydelene bortsett fra havnedelen, så det kommer sannsynligvis opp 100% tre ganger dersom det ikke er en bensinstasjon man mangler til slutt. Takk for Tips.. Edit: jeg gi opp og gå til anna.. men jeg kom tilbake til jeg finne det.. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Fant en stor Båt, men kan ikke bruk det at Båt legge på jord.. se Bilde: Endret 30. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kommer til å kjøpe dette. Prøvde demoen på PC, men synes kontrollene var tungvinte, kontrollene på PS3 var mye bedre. Men det kommer vel muligens mods og en del annet snacks til PC-versjonen? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 For et herlig spill! Jeg likte ikke enern noe særlig men dette falt fort i smak! Og så sykt mye å gjøre. Atm ferdig med storyen og fortsatt bare 30% ferdig Jeg føler jeg har gjort mye utenom storyn også. Kun opplevd en bug som irriterte meg, skulle sette meg inn i en bil en gang og da endte det med at han hang utenfor bilen akkurat slik som når man tar stunt jump på bilen og henger forran. Bare at han var ved fører døra. Så gikk det ikke ann å gå inn i bilen hoppe av den eller noe, satt rett og slett helt fast :/ Ellers er det litt irriterende at man ikke har muligheten til å få helse i black market ... savner det veldig da jeg gamer på hardcore og mister helse relativt fort Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fantastisk spill Men en ting jeg lurer på: hvordan henger man seg på en sånn propan-tank? (altså flyr med den) Spiller på pc btw. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kommer til å kjøpe dette. Prøvde demoen på PC, men synes kontrollene var tungvinte, kontrollene på PS3 var mye bedre. Men det kommer vel muligens mods og en del annet snacks til PC-versjonen? PC-versjonen har full støtte for xbox360 pad Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fantastisk spill Men en ting jeg lurer på: hvordan henger man seg på en sånn propan-tank? (altså flyr med den) Spiller på pc btw. førsk må du bruke grappling hooken for å henge deg på tanken(sikt på toppen av tanken der propanen ventilen er) når du sitter fast på tanken tar du pistolen og sikter på den og skyter. da flyr du oppover, men husk og hopp av før den sprenger noe som også er morsomt er å feste en man til propantanken og skyte den så han flyt opp. skulle vært mulig å ha flere grapplin hook, så kunne man gjor mye mere komer det noen 3parts greier snart som det gjore til gta san andreas? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 skulle vært mulig å ha flere grapplin hook, så kunne man gjor mye mere komer det noen 3parts greier snart som det gjore til gta san andreas? http://m0.to/BOLOPatch/BOLOPatchFull.exe Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Linke til .exe filer er ikke lurt oletheking. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har sikkert spilt rundt 9 timer, og har gjort kanskje 4 oppdrag. Utorlig kult spill. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Ja det er et bra spill. Men noen ganger blir det rett og slett for stort. Når jeg nesten alltid får oppdrag på andre side av øya, ja da blir jeg litt sur. Men ellers er det en opplevelse. Endret 30. mars 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Slåt GTA IV på mange områder må jeg si. En ting GTA IV er mye bedre på er kjøremotor, men still, JC2 har sykt bra underholdningsfaktor... En anen ting. Solnedgangen er sykt fet. Kjøre helikopter eller båt utover havet da er bare helt rått... Endret 30. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Linke til .exe filer er ikke lurt oletheking. Hva er det for noe? Svaret til en som ville ha multiropes. En trainer med mange muligheter Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) '' Game not running, or JustCause2.exe is not accesible '' Nvm, fant det ut. Måtte laste ned pirat versjonen av traineren. Endret 30. mars 2010 av Romis Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Da har spillverket kommet med en anmeldelse, 7/10. Alle norske reviews som jeg har sett har gitt ganske lav score , i motsetning til de fleste utendlanske. For min del ender spillet opp på 9/10. Hvordan funker det med multiropes forresten, for dere som har testa det? dellers: Tror du det er meningen å bruke helikopter istedenfor fly på de diverse oppdraga? Altså, få man no "trekk" ved å fullføre med helikopter istedenfor fly? Hadde du ikke tipsa meg om det hadde jeg seriøst gitt opp eller endt opp som en frustrert og bitter person Endret 30. mars 2010 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå