Gå til innhold

Just cause 2 er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Etter min mening viser spillet klart fordelene med PhysX.

Nå var det bare å finne en måte å modde litt og putte i sin egen musikk i spillet på ..mmmm

Til de som har vanskeligheter med å finne "Lost Island" easter egget.

kordinater er: (X:1743, Y:4363)

Andre Easter eggs:

I Am Legend referanse (X:18207, Y:21543) chair and desk.

The Mile High Club (X:29584, Y:11435) Strippeklubb

Varmluftsballong (X:7392, Y:16151) Brukbar når du skyter av sandsekkene.

Falsk haifinne (X:12621, Y:22562) Morsom sak

Bubble gun (X:4245, Y:25978) hemmelig våpen

Strandet Hval (X:29644, Y:31515) Man kan skyte eller sprenge istykker magen dens det blir litt grisete.

Tre Ansikter hugget ut i fjellet (X:30381, Y:30661)

Jeg fant noen ruiner

Panau Atlantis (X:21000, Y:4043)

(Har tre murer rundt seg lik platos beskrivelse, liggger på ett sted som heter panau archipelago "Flatt terreng" likt som i platos beskrivelse, panau ville vel også ligget i sør-amerika?)

og

Panau mini Atlantis; (X:32676, Y:6761) (liten men har en rund mur)

Enda en tapt øyby (X:29009, Y:11000)

det er sikkert enda flere.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Juhuu! Endelig 100% i alle delene av Panau City. Å finne alt her tror jeg er det nærmeste jeg noensinne har vært tortur. De tre siste bydelene har jeg kommet til 100%, men mangla én ting for å få den fullført. Sannelig ikke lett å finne den siste greia, når man ikke aner hva man skal se etter :) Nå var det faktisk en statue jeg ikke var kar om å finne, før jeg tilfeldigvis kom i riktig høyde og kjørte rett mot den. Så lenge byen er ferdig kommer det til å være piece of cake å få 100% i alle andre settlements. Inkludert havna tror jeg det har tatt en 8-10 timer å komme igjennom byen, helt vanvittig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Haha. Gratulerer. skal gå på jakt selv når jeg kommer meg hjem. Å mangle 1 ting er alltid verst, husker jeg mangla en due i gta 4 , ble aldri ferdig.

Er det forresten noe enkel måte å ta sceenshots på ingame?

Og KANSKJE jeg får fullført fly oppdraget idag, gud som jeg slet igår. Var kanskje litt trøtt og irritert.

Lenke til kommentar

"greide" ut just cause 2 idag. Eller, jeg og en kompis greide det ut på hver sin pc. (cryztek på forumet). Vet ikke om jeg orker og ta 100 prosent. Spillet er underholdende som fy, stor underholdningsverdi også. Tror ingen spill idag kan måle seg med det på akkurat det punktet.

Lenke til kommentar

Og KANSKJE jeg får fullført fly oppdraget idag, gud som jeg slet igår. Var kanskje litt trøtt og irritert.

asad: Skaff deg et helikopter! Jeg tok den nå nettopp, og etter 3-4 forsøk med fly kom jeg til den konklusjonen at det er UMULIG å klare den med fly. Med helikopter tok det meg to forsøk, og eneste grunn til at jeg ikke klarte det på første var uforsiktighet. Skaff deg et heli, og ikke stress. Jeg hadde godt over 50 sekunder igjen (tok en bonus-checkpoint underveis) i mål, og det var rett og slett KJEMPELETT når man bare innfinner seg med at fly ikke går med mindre du heter Gud og kan jukse så mye du vil.

Lenke til kommentar

asad: Skaff deg et helikopter! Jeg tok den nå nettopp, og etter 3-4 forsøk med fly kom jeg til den konklusjonen at det er UMULIG å klare den med fly. Med helikopter tok det meg to forsøk, og eneste grunn til at jeg ikke klarte det på første var uforsiktighet. Skaff deg et heli, og ikke stress. Jeg hadde godt over 50 sekunder igjen (tok en bonus-checkpoint underveis) i mål, og det var rett og slett KJEMPELETT når man bare innfinner seg med at fly ikke går med mindre du heter Gud og kan jukse så mye du vil.

Ok. Det tenkte jeg ikke på engang. Godt å høre at det ikke er kun meg som slet med dette questet. Må nevnte at jeg klarte de 7 første sirklene med fly. Nesten så jeg gruer meg til å finne alle tinga i byen, må ta en evighet :D

Lenke til kommentar

7 sirkler er ikke verst da...Tror jeg kom til nummer 5 hver gang og tenkte "hva faen?". Nummer 6 er jo latterlig, det er jo ca. 2m klaring i høyden mellom 5 og 6 der. Var der jeg krasja med helikoptret første gangen, det var så lavt at jeg måtte stoppe og fly sidelengs andre gangen for så å kjøre videre mot checkpoint.

Vanskelig nok det andre flyoppdraget i den bydelen med 3 stjerner, hvor man er nødt til å fly med vingene vertikalt mellom bygninger for å klare det. Men det vanskeligste jeg har klart var bare med én stjerne oppi fjellene, føltes som om man traff på turbulens samme sted hver gang, og flyet var mye større enn det man vanligvis bruker.

Forresten, så noen snakka om å oppgradere våpen, hvordan fungerer det i praksis? Man kjøper et våpen, oppgraderer det, men hva hvis man bytter det ut med noe man finner? Er denne typen da generelt oppgradert eller hvordan er det?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Oppdraget funket mye bedret med helikopter ja, kom til ring 10 før jeg gikk ut på tid, men nå ser jeg at det er gjennomførbart. Fatter ikke hvordan de forventer man kan fullføre det med et fly, da snakker vi MYE trening.

Får ta noen missions , ble en smule lei av å fly :)

Lenke til kommentar

Missions ja...Tenkte jeg skulle vente med det til jeg har funnet alt småtteri jeg (bortsett fra de tre første, som jeg har tatt allerede)...Da kan det bli digg å spille spillet om igjen seinere også, når jeg kan haike meg overalt med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...