Gå til innhold

Just cause 2 er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste slippes en dag før i Norge/Sverige. Er ikke 100% sikker, men sto ihvertfall 25/3 sist jeg skjekka rundt. Uansett er det bare piss at du ikke kan få installert det, det er jo utgitt allerede i USA bl.a. Dermed ser jeg ikke helt hva som er motivasjonen til å sperre folk ute, når man likevel har kjøpt spillet og det kan spilles andre steder.

Edit: Ser at de fleste har skrivd 26/3 nå, men var ikke slik bare for noen dager siden. Spill pleier ihvertfall å slippes på torsdager og ikke fredager her.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at offisiell lansering er i morgen, fredag 26. Hørt med et par butikker mens jeg har kjedet meg. Digg å komme hjem i morgen og bare kødde rundt i noen timer...

*edit: eneste buggen jeg har hørt om foreløpig er den hvor alle sivilister og sivile kjøretøy forsvinner. Inntil det blir patcha er fix'en å starte et løp eller mission og aborte. Spiller loader opp alt på nytt og sivilisten er atter tilbake..

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Et tips er øya helt oppe til venstre. Er en lang tur, så anbefaler et raskt fly. (Fly er et must)

En venn tipsa, og etter en time fikk jeg kommet meg bort. Det var helt fantastisk! Vil ikke spoile for mye, for da ødelegger jeg en stor del. It's definetaly worth the time!

Du finner øya fra Lost

Lenke til kommentar

Akk, sliter med en ekkel form for lag i spillet. Virker som om spillet speeder opp og ned. Når jeg kjører feks. øker farten litt for så å senkes, er serdeles irriterende, spesielt siden det påvirker musa/kameraet. Dette har kun skjedd etter at jeg startet spillet for annen gang. :/

Lenke til kommentar

Ja, når jeg starter spillet for første gang tar det ca 30 sek før det starter. Det er litt rart.

Morten, er det snakk om lav fps eller stopper det opp helt til tider?

Jeg skal sette meg inn i spillet i helga. det er så overveldene stort, vet ikke hva jeg skal begynne med helt ærlig.

Lenke til kommentar

Skal teste det senere idag. Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på? Jeg satte på hard, men har bare tatt de to første oppdragene. Inkludert å stikke av med han fyllik duden!

Synes det er ganske greit så langt. Slet litt med å skyte alle militærfolka før jeg fant ut at det å skyte dekkene på bilene gjør at de kræsjer!

Lenke til kommentar

Haha, tidenes åpning: 0.5 sek inn i åpningsvideoen (med helikopteret) restarter maskina mi og gfx-vifta klikker i vinkel. PRøvde en gang til, samme skjedde. Det viste seg at SSAO (som funka fint på demoen) ikke liker mitt 4870X2-kort lenger, og fører til restart momentant, som om grafikkortet blir overoppheta. Tenkte meg det var det som var problemet, siden enkelte sleit litt med SSAO i demoen. Menmen, skrudde den av så det funker nå :)

Lenke til kommentar

Like greit å skru det av tror jeg. Er det SSAO som gjør at bildet blir veldig kornete? Hvis så, hadde jeg ikke visst at dette var en "spesialeffekt" ville jeg trodd det var artifacts på skjermen.

Med mindre det er noe annet som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

Har brukt 10 timer på 2 dager på dette spillet (Første gang i mitt liv jeg har spilt så mye på så kort tid) og har aldri hatt det så gøy. Ja, hva så om historien er middel (Den er ikke dårlig heller) og oppdragene kan være litt vell repeterende? Spillet gir deg mulighet til og gjøre akkurat hva du vil, når du vil og helt uten begrensninger. Hva med å feste en bil til helikopteret for å rive en vanntank eller en statue? Bare å starte :)

Noen som har dykket laaaangt ned, den blackbox som ligger dypest ned er bare en fantastisk dykke-tur. Lost øya ble nevnt over her også, haha utrolig morsomt og spennende sted!

Å for ikke å nevne at ALLE kjøretøy og våpen kan brukes fra starten av, DET har jeg aldri vært borti. Fantastisk gøy å bruke den kroken på alt og alle :D:D

Just cause 2 nærmer seg mafia 1 i underholdningsverdi for min del. (Mafia 1 er det spillet jeg har likt best i min spill tid)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...