erikhlind Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Wuuuuu, sjuke greier det her :- D Ble litt småforelsket må jeg si når jeg testet demoen ja :- D Men jeg gidder ikke å kjøpe spillet, jeg venter heller på en crack ^,^ orker ikke å bruke så mye penger når jeg kan få det gratis, haha Wuuuuu, sjuke greier det her :- D Ble litt småforelsket må jeg si når jeg testet demoen ja :- D Men jeg gidder ikke å kjøpe spillet, jeg venter heller på en crack ^,^ orker ikke å bruke så mye penger når jeg kan få det gratis, haha Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 hehe. Det får være opp til deg, men husk at det er takket være folk som kjøper spill at vi faktisk får spill som dette her Men, med tiden vil du kanskje begynne å tenke annerledes, forhåpentligvis! jeg fatter ikke hvor bra flyt det er i spillet med alle innstillinger på max forresten. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Men jeg gidder ikke å kjøpe spillet, jeg venter heller på en crack ^ orker ikke å bruke så mye penger når jeg kan få det gratis, haha Just cause 2 crack er ut nå Edit: jeg kan ikke gi ut Link.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Men hvem gidder å bruke crack på et så bra spill? Kun egosentrerte fjortiser vil jeg tro. SELVFØLGELIG støtter man de som har lagd spillet om det er bra. Dersom ikke piratkopiering roes ned, blir det fort til at det til slutt blir som med alle andre type produkter på matbutikken etc., der man kutter ut å produsere/tilby visse varer om de selger dårlig. Tilsvarende begynner spillselskapene å få nok grunner til å ikke utgi spill til PC. Bare se på frustrasjonen som har bygd opp masse arroganse hos Ubisoft, kun pga. pirater. Kjøp Just Cause 2 sier nå jeg! Endret 24. mars 2010 av Dellers Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 det er godt spør.. det er bedre kjøp Just cause 2 (PC, Xbox 360 eller PS3) Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kommer ikke helt over grafikken i dette spillet. Kjørte nettop en bil gjennom et gigantisk område, vakre omgivelse med helt jevn framerate. Det er faktisk første gangen siden san andreas at jeg føler at spillet er "stort nok". Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Just Cause 2 MONSTER TRUCK GONE WRONG!: Just cause 2 monster truck fun: Edit: det er bare amerikansk kan få MONSTER TRUCK... Edit2: Vel du kan få alle dem senere via Xbox Live og PSN. Edit3: les det Hovercraft Vs. Monster Truck Endret 24. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Just Cause 2 PS3 Gameplay FUNNY!!!!!!: Endret 24. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Men jeg gidder ikke å kjøpe spillet, jeg venter heller på en crack ^,^orker ikke å bruke så mye penger når jeg kan få det gratis, haha Teknisk sett får du det ikke. Du stjeler det. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 jeg er enig med thecrow77 at det er dumt å last ned crack er som en Virus.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Dellers, du var nok ikke en av de mange mange som kjøpte Just Cause (1) og slet med et utall bugs som ALDRI ble fikset.Det ble vel ikke sluppet en eneste patch til spillet? Avalanche pekte fingen på Edios og the other way around. Ikke at dette kom kundene til gode.Da jeg spillte demoen var det såpass mange graverende bugs at jeg bestemmte meg for å vente med å kjøpe det, og godt gjorde jeg. Edios/Avalanche kom heller aldri med noen unskyldning.Dette virker dog til å ha gått rett i glemmeboken for mange spillsider, men det er ikke urealistisk å tro at det finnes flere som meg, som har bestemmt seg for å ikke støtte disse selskapene framover. Selv frastår jeg ifra innkjøp, men også ifra piratkopiering, men det kan jeg godt forstå at sure kjøpere av JC(1) ikke gjør. Disse er ikke nødvendigvis alle egosentrerte fjortiser.Thecrow77, teknisk sett kopierer han det vel? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det ble vel ikke sluppet en eneste patch til spillet? Avalanche pekte fingen på Edios og the other way around. Ikke at dette kom kundene til gode. Da jeg spillte demoen var det såpass mange graverende bugs at jeg bestemmte meg for å vente med å kjøpe det, og godt gjorde jeg. Edios/Avalanche kom heller aldri med noen unskyldning. jeg har les litt om JC2.. Edios/Avalanche fikk kritikk for mye om at Demo har noen Bug og 30 min ned.. de sier at PS3 med demo (Just cause 2) er fikset (Patches).. men de sier også at JC2 Bug (Xbox 360 Full) er bli fikset.. Endret 25. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) WinFS, les : Just Cause nummer en (1). Det første spillet. Jeg har prøvd JC2 Demoen og i forhold til eneren var det ikke noe nevneverdig engang =PMen som jeg skriver, jeg ville bare poengtere at folk kan ha forskjellige grunner til at de velger å piratkopiere. Det forandrer selvfølgelig ikke at de faktisk gjør det, og jeg er helt enig at det er fy fy.Jeg synes også at måten disse selskapene har oppført seg imot tidligere kunder ikke skal glemmes. For meg har det lite å si da jeg ikke skal kjøpe spillet uansett, det morsomste som kunne skjedd var at de gjorde akkurat det samme igjen og at folk faktisk husket det denne gang. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg hadde ingen - ingen - problemer med Just Cause 1. Antar det var spesiell hardware som ga problemer? Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ok og jeg har ingen problemer med spill JC1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skal tro om cdon sitt nye lager er lengre unna enn det gamle, spillet kom ikke idag enda det ble sendt på tirsdag. Aldri tatt mer enn 2 dager før, og nå får jeg det jo ikke før en dag etter release (som er idag). Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Du har hvertfall mye å se fram til. Spillet er veldig omfattende, det er så myeå gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Er det noe questlog i spillet forresten? FIkk bare prøvd det igår, har ikke manualen forran meg her.. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skal tro om cdon sitt nye lager er lengre unna enn det gamle, spillet kom ikke idag enda det ble sendt på tirsdag. Aldri tatt mer enn 2 dager før, og nå får jeg det jo ikke før en dag etter release (som er idag). jeg har få spill fra cdon idag.. Edit: ikke være lei deg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fungerer Steam-aktiveringen nå? Har hatt plata med spillet noen få dager nå, men pga. Steam-aktiveringa har den vært like ubrukelig som en brukt tyggis ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå