Gå til innhold

Just cause 2 er ute!


Anbefalte innlegg

haha, den har jeg også! Stikk til flyplassen også kast en 10 sånne på ett fly som tar av. Vent til den flyr litt også "bom", haha helt konge!

 

Just cause 2 er det eneste spillet i verden hvor du kan gjøre det du vil, akkurat når du vil og på den måten du vil!

 

It rocks :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hah. vel, jeg testa en mod der man erstattet vanlige bomber ( ikke granater ) med en gigabombe, som var rimelig kraftig. Kom sånn ring når den eksploderte. nærmeste en atombombe i spillet jeg har sett. hadde visst noe sammenheng med mile high club.

 

Er aerial pack ute på pc forresten?

 

ja den er ute. hvis det er den med flyet, boost tingen til falskjerm og den tredje tinden.

 

gleder meg til de neste kommer. tuk tuk boom :love:

 

dlc

Endret av D02
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Dette er egentlig helt sprøtt men jeg har ikke lagt fra meg spillet enda. har ikke kommet inn i hovedstoryen så veldig langt heller, bare lekt meg rundt når jeg hadde tid til å spille.

 

Helt fantastisk spill. Har fått meg "jet" greia til fallskjermen, og alt ble plutselig annerledes, spillet ble mer morsomt. Ser for meg at når jeg klarer 100% , har det gått ett år elns.

Lenke til kommentar

Dette er egentlig helt sprøtt men jeg har ikke lagt fra meg spillet enda. har ikke kommet inn i hovedstoryen så veldig langt heller, bare lekt meg rundt når jeg hadde tid til å spille.

 

Helt fantastisk spill. Har fått meg "jet" greia til fallskjermen, og alt ble plutselig annerledes, spillet ble mer morsomt. Ser for meg at når jeg klarer 100% , har det gått ett år elns.

Tror du virkelig at du klarer 100% da? Jeg prøvde, men har gitt opp, og kommer til å gå for å spille gjennom alle missionene bare. Det er så godt som umulig å finne alle disse fjollete kassene, selv MED guide-boka. Jeg har den, og har klart å finne alt av ting å skyte i stykker, men pga. at det blir så uoversiktlig har jeg ikke klart alle kassene. De utenfor oppmerkede locations anbefaler jeg å gi opp, etter å ikke være i nærheten selv etter over 85 timer med bare å finne ting og gjøre ferdig steder...Gi opp 100%, og gjør det du syns er gøy uten det som mål!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Godt å forstatt se deg i tråden Dellers. Jeg skal ikke stresse, men sånn som jeg spiller tenkte jeg mer på det som et langvarig prosjekt! Spiller nok for lite til å gå lei med det første. Har jo gått mange mnd nå.

 

Har du forresten sittet på toget / bussen og tenkt hvordan det hadde vært å bruke grappling hook i virkelighet? haha.

 

 

edit: men hvis ikke enagng du klarte 100% , blir det litt stress. Var det ikke du som cleara alle settlements? Er det altså masse ting som ikke står på kartet som kan ødelegges/samles?

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jupp, har tatt alle settlements. Hadde det enda vært slik i guideboka at kasser utenfor settlements faktisk var markert som det (jeg veit jo at jeg har alle i settlements), hadde det jo ikke vært noe problem. Men når det er 2-3k kasser tilsammen, blir det myyye jobb selv med guiden, da koordinatene er såpass mange at en kasse som ligger like utenfor en settlement oppfattes som inne i, og man krysser av feil f.eks...

Det er ikke mange ting utenfor kartet som kan ødelegges, et par tilfeldige steder jeg kom over med ganske mye (særlig et par-tre steder med ørten generatorer/transformatorer), i tillegg til sånn som mobile radarer (tror jeg kom over 3-4 stk i løpet av 70 timer, før jeg brukte guiden på dem), pipelines og statuer. Kassene utenfor settlements er dog det eneste som er stress. Tipper jeg mangler maks 30 kasser av hver type, men har jo ingen mulighet til å finne dem uten å gjennomsøke spillet meter for meter. Og etter 85t spilletid har jeg jo strengt tatt vært over det meste...

Edit: Bensinstasjoner er det jo selvsagt en dullion av da :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...