Gå til innhold

Just cause 2 er ute!


Anbefalte innlegg

Det tok 30 t før jeg fant en mobil radar og så en til bare 15 min etterpå. Er det slik at de kun er plassert nær kysten? Det var der jeg fant de i hvertfall.

Jeg har funnet 4 eller 5 av totalt 30 mobile radarer, og det til tross for at jeg har fullført alle settlements og funnet alle faction items. Merkelig godt gjemt egentlig, de fleste andre ting er jeg nesten ferdig med (mangler stort sett 3-5 av hver som ikke er fullført). Skjønner ikke hvordan det er mulig å finne så få på så lang tid (80t), men jeg støter omtrent aldri på dem. Tror faktisk den siste jeg fant var midt i skauen på en ås om jeg ikke husker feil (som jeg jo ofte gjør), men resten har ihvertfall vært ved kysten ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Håper en Just Cause 3 blir like bra eller bedre.. særlig likte jeg alle easter eggene men det skulle vært mange flere og kankje litt mer brukbart. Jo varmluftballongen funker ok.

 

Og viktigst en Coop mode med 2-16 personer over online eller lan.

Der det er om å overleve lengst med maks politi etter.

 

og en Freeroam mode med minst 128-256 spillere, spillområdet er jo enormt.

 

Hook my plane.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Oppdaget noe pussig i går. Uansett hva jeg gjør har den ettersøkt-greia bare gått til Rank 2. Har egentlig aldri tenkt over hvorfor. Jeg dro ned på havna, røsket løs en minigun (de fastmonterte man bruker f.eks i slutten av stronghold mission) og tok en spasertur gjennom byen mens jeg ødela stort sett alt jeg kom over, inkludert kverket to offiserer. (de tåler fint lite om man har rett våpen.) :p Etter en stund ble Rank oppgradert, så jeg fikk Rank 3. Vips kom et helikopter og gikk litt berserk. Dessverre prøvde jeg å skyte det med, men jeg ser i etterkant at jeg heller skulle ha prøvd å stjele det. :p

 

Edit: En annen ting jeg synes er litt rart er den Achivementen hvor i vi må drepe 50 fiender på rad uten å bli skadet. I beskrivelsen står det da vi må bruke våpen vi har i inventoriet? Jeg fikk den uten problem med å bruke maskingeværet bak på en bil?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Hm...Jeg fikk den uten å vite om det kjempetidlig i spillet (første gang jeg skjekka hva slags achievements som fantes i Steam hadde jeg klart den), men antar jeg brukte pistol, SMG eller assasult-rifla. Maskingevær bak på bil er jo ikke akkurat blant inventaret...Vanskelig å vite noe om siden jeg fikk den uten å være klar over det, men syns jo kanskje ikke maskingevær på bil burde gi achievement...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er enig, høres merkelig ut at det gav achivementet. Jeg var oppe i en base i fjellene og stilte meg bak på en bil med maskingevær. Fiendene kom hele tiden fra to retninger, og jeg nådde uten problem begge to med maskingeværet. Det gjorde at jeg drepte minst to hundre fiender før jeg ble drept selv. (sjekket det på statistics -> enemies killed, eller noe sånt før og etter massakren)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om lurer jeg på om den achievementen har noe med "perfect kill combo" å gjøre, tror det er slik at det er dette som telles. Mener å huske den gangen jeg kom til over 50 (51 for å være presis), så da brukte jeg ihvertfall vanlig våpen. Husker jeg fikk perfect kill combo i evigheter, headshota vel alt jeg fant :p Funker veldig bra når man bare bruker det manuelle siktet som zoomer litt inn. Føler ihvertfall at jeg fortjente achievement, tror det også var like mange headshots som kills på rad uten å miste helse.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det tok 30 t før jeg fant en mobil radar og så en til bare 15 min etterpå. Er det slik at de kun er plassert nær kysten? Det var der jeg fant de i hvertfall.

Jeg har funnet 4 eller 5 av totalt 30 mobile radarer, og det til tross for at jeg har fullført alle settlements og funnet alle faction items. Merkelig godt gjemt egentlig, de fleste andre ting er jeg nesten ferdig med (mangler stort sett 3-5 av hver som ikke er fullført). Skjønner ikke hvordan det er mulig å finne så få på så lang tid (80t), men jeg støter omtrent aldri på dem. Tror faktisk den siste jeg fant var midt i skauen på en ås om jeg ikke husker feil (som jeg jo ofte gjør), men resten har ihvertfall vært ved kysten ja.

 

Hvor var det du fant dine?

Jeg er oppe på 5 nå etter å ha fulgt kysten oppover fra "Cape Carnival".

Lenke til kommentar

var det du fant dine?

Jeg er oppe på 5 nå etter å ha fulgt kysten oppover fra "Cape Carnival".

Jeg husker ikke, støtt på dem tilfeldig (til nå). Eneste jeg veit helt sikkert er at det er en like ved noen vindmøller enten sørøst eller øst langs motorveien, nærmere vannet enn vindmøllene som står langs veien. Ellers tror jeg det var en slik jeg fant midt i skauen som jeg har markert på bildet:

post-59595-1271109751,8952_thumb.jpg

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

En av grunnen til at jeg gikk lei var at jeg ikke fikk samme feelingen som når jeg kjørte bil i gta IV. Mye bedre følelse på alt i gta imo. Ganske synd egentlig

 

Grafikk, historie etc. er uviktig om ikke feelingen er på riktig plass

 

GTA er blitt litt mer seriøs enn tidligere på realisme og er gøy på en annen måte mens Just Cause 2 er ment for å være absurd og gøy.

 

Men jeg tror ikke Just Cause kan påvirke hverken Mafia eller GTA på noen måte annet enn litt mer easter eggs og litt mer tull kanskje. Slik som i Ballad of gay Tony har litt absurd humor med golf.

 

Enig i at GTA IV har en mye bedre følelse men det føles ennå ikke perfekt etter gay tony.

 

Det som mangler og jeg håper de putter i GTA V:

- Enda større dybde og romfølelse.

- Større areal

- Flere aktiviteter

- En zombie infection cheat (Starter med at en ped biter en annen og sprer seg på en naturlig måte, hadde vært veldig morsomt også om men selv kunne bli zombie. Euphoria motoren passer jo perfekt)

- Eiendomskjøp (Skjønner ikke vitsen med å fjerne det som fungerte bra, i GTA IV sitte jeg med en million dollar jeg ikke vet hva jeg skal bruke til)

- Mulighet for å drive med bedrift

- karrierevalg

- Split-Screen Coop

- At alt kan ødelegges, brennes ned osv.(Kanksje litt PhysX eller noe Frostbite lignende?)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg synes San Andreas var litt for stort i forhold til hva du kunne gjøre. Husker bare de Hillbilly-missionsene som egentlig var dørgende kjedelig. (Hva f''' gjør en ghetto b-boy laaangt ute på landet?? Ble litt sånn ut av kontekst for min del)

Men at spillet var det beste i serien sammen med Vice City hersker det liten tvil om hos meg.

 

Min drøm:

GTA V = Vice City og byene fra San Andreas med småturer i missions til deler av Liberty og vi har en vinner. Gief Frostbite demolition og mindre landbruk pluss eiendomskjøp og litt mer hvitsnipp-business!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...