Gå til innhold

Just cause 2 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det hadde vært kult :D Må si meg enig i at dette spillet er ganske godt skrevet. Vil ikke si grafikken står tilbake til GTA IV, men driver det lett på 20-30 fps høyere selv på min latterlige dårlige pcen. Og FPS'en er stabil også.

 

Men en ting, jeg lasta ned spillet fra steam. Hvis jeg begynner å moddde det og slikt, og driter meg ut å fakker det opp. Er det bare å laste ned på nytt derfra da?

Lenke til kommentar

Men en ting, jeg lasta ned spillet fra steam. Hvis jeg begynner å moddde det og slikt, og driter meg ut å fakker det opp. Er det bare å laste ned på nytt derfra da?

 

Da er det bare og laste ned på nytt ja. Er ganske sikker på at det er unlimited downloads via steam siden konton bare kan brukes av en om gangen. Har også sett at valve spillene kan lastes ned uendlig mange ganger.

Lenke til kommentar

Endelig ferdig med 368/368 settlements! Det tok sin tid gitt...300/300 faction items også. Så var det "bare" en haug av tilfeldig plasserte oppgraderingskasser, bensinstasjoner, bensintanker, pipelines og mobile radarer igjen da...

 

Wow dellers, du har virkelig gått inn for å fullføre dette spillet. Må inrømme jeg ble litt lei, og har ikke spilt så mye de siste dagene pga jobbing osv, men må plukke opp spillet igjen til helga!

 

Jeg fant boble pistolen forresten, helt tilfeldig i et tårn ( jacobs lighthouse ) midt uti nowhere. Morro å finne ting på egenhånd.

Lenke til kommentar

Bare sjekk her, stedet er ganske vakkert :D Et lite tårn omringet av blomster.

 

 

Det står ikke oppført på kartet forresten, og det er ingenting annet i nærheten av den.

 

Fatter ikkke at du tok alle settlements, jeg begynnte ta over ting, brukte 4 timer på 5 steder, en bitteliten del av kartet midt uti ørkenen. lol

Lenke til kommentar

Det går temmelig kjapt etterhvert, med unntak av Panau City. Der var det vel ihvertfall to timer i snitt per bydel...Bortsett fra det tar det vel stort sett 1-15 minutter per settlement. Brukte skrekkelig lang tid på et par (av de største) militærbaser i starten før jeg var helt vant til greia dog... Bruker alltid helikopter selvfølgelig, og utelukkende headshots når jeg er på bakken for å plukke opp ting...Da går det radig

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det går temmelig kjapt etterhvert, med unntak av Panau City. Der var det vel ihvertfall to timer i snitt per bydel...Bortsett fra det tar det vel stort sett 1-15 minutter per settlement. Brukte skrekkelig lang tid på et par (av de største) militærbaser i starten før jeg var helt vant til greia dog... Bruker alltid helikopter selvfølgelig, og utelukkende headshots når jeg er på bakken for å plukke opp ting...Da går det radig

 

Ok. da så. Du vet det oppdraget der du skal drepe "verdens farligste general" eller noe liknende, på en militær flyplass? Tror jeg brukte 1,5t på å klarere hele stedet, var uendelig mye folk og de sendte helikoptere konstant. Ble faktisk irriterende.

Lenke til kommentar

Mye å gjøre i dette spillet. Jeg fikk 15 timer på desktopen hjemme og kom til ca. 20% etter en del oppdrag og diverse random ødeleggelser. Nå har jeg vært tvunget til å spille på laptopen (alt på low, 20-30 fps) og siden den sliter skikkelig når skytingen begynner, spesielt i byene, så har jeg kun dratt rundt å funnet kasser, faction items, gjort challenges og ødelagt litt her og der. Etter 15 t med det har jeg kun økt prosenten til 31...

 

Jeg var dritlei etter å ha finkjemmet hele park city for ting (mangler enda de 0,5% :( ) så til slutt gav jeg opp og skiftet til ørkenområdet og litt militærbaseødeleggelser. Det var som å plutselig ha et nytt spill igjen. Elsker friheten du har til å sette målene selv :)

 

Det tok 30 t før jeg fant en mobil radar og så en til bare 15 min etterpå. Er det slik at de kun er plassert nær kysten? Det var der jeg fant de i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...