The Stig Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jau, det har irritert meg veldig også. Har opplevd flere ganger at både motorsykler og biler har eksplodert når jeg har kjørt gjennom gjerder av tre ... Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Just cause 2 - Chopper grappled to 474 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gjorde noe ligneden på flyplassen istad, tok og festet et passasjerfly til bakken, med masse sånne grappling hook - brukte bolopatch. Eller hva den het, fikk en helvetes svær samling med passasjerfly tilslutt, men så gikk jeg lei Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hvordan bruker man flere enn 1? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det går ikke, med mindre man ødelegger spillet med mods. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har en save game, gjerne før/rett etter man har drept de tre bossene på "Three Kings Hotel"? Save games ligger her, C:\Program Files\Steam\userdata\#######\8190\remote Hadde diskkrasj nylig, så var litt kjipt å måtte starte fra skratsj Dette skal være rett etter "Three Kings Hotel". Håvard JustCause2Save00.zip Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 20timer , 20%, har gjort 3-5 hovedquest oppdrag hittil. Jeg ser nå at å fullføre spillet 100% vil ta sykt mye tid. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hvordan bruker man flere enn 1? last ned denne. http://m0.to/BOLOPat...LOPatchFull.exe funker fett Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Medfører den noe bugs D02? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ikke som jeg vet. Kan hende det å bruke grappelen når man henger i en veg slutter å virke, men det skal være fikset i den kommende Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Just Cause 2 - BASE Jump Exploit http://www.youtube.com/watch?v=gjhTeKVAFYY Just Cause 2 How to do a 5000m B.A.S.E Jump http://www.youtube.com/watch?v=GwEqTkIMaSs&feature=related Endret 3. april 2010 av WinFS Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har rekord på 1100 meter i basejump tror jeg... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) haha så morsomt Endret 3. april 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Wow. det så rått ut. Både hoppevideoen og bildet til Mreinha. Gjorde nettopp oppdraget på lost øya og må si det var helt konge. Stemingen var på topp! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kommer en rekke bildeserier her, kjedeligste først også den beste tilslutt: Kjenner noen dette stedet fra en James bond 007 film: (Husker ikke hvem) Sniper, slowmotion: Granater i store mengder: Siste og den aller beste av dem er en stor bombe som går av; Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ah, kjenner igjen den plassen. Der den tingen detter ned fra, og en dude sier ''im invisible'' rett før han blir frøset ned med noe ala tørris Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 husker den fra bond ja virker som de har tatt noen ting fra andre filmer (foreksempel så er jo han mannen nesten som spider man ) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å joda, den...(land) satelittdisken fra Goldeneye. Husker jeg digga den filmen så mye da jeg var liten, ble så utrolig skuffa når jeg så den på Discovery channel. (HVA?! er den ikke spesiallaget for Goldeneye QQ) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Moro den satellittbasen fra Goldeneye ja Har også funnet basen og tilhørende rullebane fra Tomorrow Never Dies (fra de ca 10 første minuttene, hvor Bond til slutt stjeler et jagerfly). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå