Gå til innhold

Just cause 2 er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multirope er vell bare det med hold "f" og slipp "f"?

Ja, men neste gang du bruker det vil jo de første multi-ropene forsvinne. Med flere multiropes vil man jo i teorien kunne binde en gastank til en gastank til en gastank for å se binde de til en person, skyte løs og nyte morroa.

Jeg kan dog tenke meg at det vil medføre en del bugs?

Lenke til kommentar

dellers: Tror du det er meningen å bruke helikopter istedenfor fly på de diverse oppdraga? Altså, få man no "trekk" ved å fullføre med helikopter istedenfor fly? Hadde du ikke tipsa meg om det hadde jeg seriøst gitt opp eller endt opp som en frustrert og bitter person :D

Det er nok ikke meninga i utgangspunktet, men det står jo spesifisert at man kan bruke et hvilket som helst luftbasert kjøretøy for å fullføre (og tilsvarende på båtmissions og med biler). Eneste "trekket" man får er vel at tida blir dårligere, men det har jo faktisk INGENTING å si i praksis. Nå fant jeg også en temmelig stress en igår der det ikke gikk an med helikopter, tida rant ut etter typ 8 av 30 porter (griselangt race). Hadde selvsagt oppgradert flyet man skulle bruke en smule (det bittelille), så det gikk helt krise fort, og dertil vanskelig å styre. Holdt inne bremsen halve veien, særlig på port 2, som går under en bro langs motorveien...Ikke lett med fly under broer med en 4-5m klaring i høyden.

Lenke til kommentar

Fantastisk spill :) Men en ting jeg lurer på: hvordan henger man seg på en sånn propan-tank? (altså flyr med den)

Spiller på pc btw.

førsk må du bruke grappling hooken for å henge deg på tanken(sikt på toppen av tanken der propanen ventilen er) når du sitter fast på tanken tar du pistolen og sikter på den og skyter. da flyr du oppover, men husk og hopp av før den sprenger ;)

noe som også er morsomt er å feste en man til propantanken og skyte den så han flyt opp. :D

Ahh nå skjønner jeg. Man må sitte på propantanken, ikke henge etter den. :) Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

skulle vært mulig å ha flere grapplin hook, så kunne man gjor mye mere :)

komer det noen 3parts greier snart som det gjore til gta san andreas?

http://m0.to/BOLOPatch/BOLOPatchFull.exe

gwnialt :D

men er det noe negativt med det? og finnes det noen flere programmer(eller noe annet) som gjør at spille får ekstra ting? har det kommet biler, båter osv og når kan man kjøpe de black market tingene som man fikk hvis man fårhåndsbestilte?

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette. Prøvde demoen på PC, men synes kontrollene var tungvinte, kontrollene på PS3 var mye bedre. Men det kommer vel muligens mods og en del annet snacks til PC-versjonen?

PC-versjonen har full støtte for xbox360 pad ;)

Uhuh, sweet. Men ikke PS3? Har ikke Xbox, og er ikke så gira på å kjøpe kontroll bare til ett spill.

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette. Prøvde demoen på PC, men synes kontrollene var tungvinte, kontrollene på PS3 var mye bedre. Men det kommer vel muligens mods og en del annet snacks til PC-versjonen?

hadde det lit morro med med mange grappling hokk ista :)

Uhuh, sweet. Men ikke PS3? Har ikke Xbox, og er ikke så gira på å kjøpe kontroll bare til ett spill.

funker det.

se under (fra et annet sted i tråden)

har noen smål. alle spørsmålene er for pc.

1) kan man bruke ps3 kontroll?

Ja, sitter selv å spiller med ps3 kontroll atm. Du trenger enten en bluetooth-dongle, eller du kan bruke usb kabel.

:)

Her finner du driveren.

Her er "How-to-do" med bluetooth, og her er hvordan signere driveren, hvis du bruker win7/vista.

Når du har installert, så er det bare å aktivere kontrolleren som xbox kontroll og starte opp spillet. Virker også i alle andre spill med xbox kontroll støtte(PnP).

hadde det lit morro med grappling hook ista :D

afkpad.png

Endret av D02
Lenke til kommentar

hadde det lit morro med med mange grappling hokk ista :)

funker det.

se under (fra et annet sted i tråden)

har noen smål. alle spørsmålene er for pc.

1) kan man bruke ps3 kontroll?

Ja, sitter selv å spiller med ps3 kontroll atm. Du trenger enten en bluetooth-dongle, eller du kan bruke usb kabel.

:)

Her finner du driveren.

Her er "How-to-do" med bluetooth, og her er hvordan signere driveren, hvis du bruker win7/vista.

Når du har installert, så er det bare å aktivere kontrolleren som xbox kontroll og starte opp spillet. Virker også i alle andre spill med xbox kontroll støtte(PnP).

hadde det lit morro med grappling hook ista :D

afkpad.png

Sweet, da blir det nok kjøp på PC etterhvert tenker jeg :new_woot:

Lenke til kommentar

Lurer på om det i praksis er mulig å få 100% i dette spillet...I teorien ligger jo alle våpenoppgraderinger og liknende rundt omkring, men det er jo spredt over minst like mange fullstendig bortgjemte plasser som ikke vises på kartet, i tillegg til i alle settlements osv. Er jo komplett umulig å finne alt så lenge man ikke har oversikt over hvor ting ligger. Tok meg en runde på motorveien rundt hele den største øya, var rimelig mange tilfeldige steder med kasser, inkludert flere hundre meter fra veien, midt i skauen. Pluss under de fleste broer selvsagt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noen fler som har flydd g9 elcipse? Haha utrolig morsomt fly!

du finner det på alle de store militære flyplassene (De største av de største)

glem det. fant en video :). ja. det er sinsykt kult fly :D

kan du ta et bilde av det og legge det ut? :D

Endret av D02
Lenke til kommentar

Ser der ja, de forandra karakteren fra 7 til 8, det var godt gjort!

Jeg storkoser meg med spillet idag. Må få gjort noen oppdrag, men det er umulig å ikke bli distrahert av alle tingene man kan gjøre.

Må inrømme en av favorittene mine er å gå løs på diverse landskap med unmounted gun. Eneste ulempen er at man beveger seg sykt tregt.

Men det er prisen man må betale (for det beste våpene i spillet?)

Endret av asad
Lenke til kommentar

Fosatt den irriterende helikopter kontrollene? Går jo ikke ann å styre det, tar jo 5 minutter å snu helikopteret, mens de andre snur med en gang og skyter meg ned... På demoen..

Hvis det ikke er bare jeg som ikke vet hvilke knapper jeg skal bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...