asad Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Just Cause 2 Jeg prøvde demoen og ble forelsket, spillet ser helt utrolig ut på pc. Explosjonene er fantastiske og friheten enorm. Skal kjøpe det så snart det kommer ut garantert! Sjekk ut trailern http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/49807 EDIT: Her er noen reviews. Som antatt, ser det ut til å bli et fantastisk og unikt spill. Gamespot Review 8/10! IGN Review 8.8/10! 1up Review A! Gameinformer 9/10! DarkZero 9/10! Gametrailers 8/10! Videogamer 8/10! ZTgameDomain 9.8/10! Gamezone 8/10! Mygamer 8.4/10! Bloomtown 8/10! Noen bilder, og tro meg, spillet ser ENDA bedre ut enn dette her i virkeligheten. Det er også NULL loadetider! Endret 24. mars 2010 av asad Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ser den! Har en trainer som gir deg evig liv, ammo og tid + alle våPna og kjøretøyene i black Market. Det ville vel vært Mot rEGlene å poste den. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor er trainere imot reglene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 De er ikke det. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ikke det? nuvel, hvis noen vil ha linkene er det bare å rope ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Såfremt de forekommer på nettsteder som ikke oppfordrer til piratkopiering på noe vis. www.megagames.com er vel et nettsted som opererer i gråsonen mtp. cracks, men de har også en mengde trainers til spill også. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg prøvde demoen og ble forelsket, spillet ser helt utrolig ut på pc. Explosjonene er fantastiske og friheten enorm. Skal kjøpe det så snart det kommer ut garantert! 25 mars?? Nei spill skal kom inn 26 mars hos butikker.. men Hvis du kjøp spill (Just Cause 2 - Special Edition (Xbox 360)) hos Nettbutikker få du pakke fra CDON av 25 mars, men PC vet jeg ikke Edit: Just Cause 2 kom på lage (cdon) inn 23 mars.. Edit2: følg med Just Cause 2 General Discussion Edit3: du kan kjøp Just Cause 2 hos Steam (26 mars) Endret 21. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Takk for linkene, skal sjekke de ut. Får vel kjøpe deluxe versjonen. Ganske utrolig det ikke er ute på torrentsider enda forresten. noe som er bra , slipper å bli fristet! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ettersom at det er xbox LIVE vil det si at det blir en online funksjon? Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Just Cause 2 PC er lager inn Spaceworld.no nå Edit: det er mulig at jeg kan ta feil om at Just Cause 2 PC er lager inn Spaceworld.no eller må vent til 25 eller 26 mars.. Edit2: Just Cause 2 Limited Edition (PC DVD) Edit3: Hva er Just Cause 2 Limited Edition er en DLC.. Les det Just Cause 2 Pre-Orders Come With Free DLC eller http://justcause2.com/uk_pre-order Endret 21. mars 2010 av WinFS Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fant akkurat ut at JC2 (PC) støtter xbox-kontroller. Da er jeg ikke i tvil om hvilken plattform jeg skal kjøpe dette til. Det ser jo tusen ganger bedre ut på PC!!! Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, det gjør det. Gleder meg til å prøve fullversjonen!! Ikke lenge til nå. Men, er det slik med steam at man MÅ være online for å spille? Hvis så, blir det uaktuelt å kjøpe det via der. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 er det slik med steam at man MÅ være online for å spille? Hvis så, blir det uaktuelt å kjøpe det via der. ja Hvis du kjøp JC2 vis steam må du Online hele tid.. les det Just Cause 2 uses Steamworks DRM Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Nei, man kan spille offline også. Står faktisk i samme artikkel som du linket til. :!: Unlike Ubisoft's new DRM system, Steamworks does have an offline mode so PC gamers will still be able to engage in wanton destruction in the South Pacific even if their internet goes down. Endret 22. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Elsker Just Cause 2! Har spilt rundt 4 timer totalt til nå. (se sig.) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fant akkurat ut at JC2 (PC) støtter xbox-kontroller. Da er jeg ikke i tvil om hvilken plattform jeg skal kjøpe dette til. Det ser jo tusen ganger bedre ut på PC!!! Alt jeg har sett av spill i det siste har hatt full støtte for Xbox-kontroller, helt herlig. Da kan man spille typiske konsollspill med full grafikk Personlig går jeg for mus/tastatur i dette tenker jeg, men har blitt endel med kontroller også i det siste. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fant en sånn demo timer hack og en trainer som gir fullt liv osv. Dette spillet skal jeg ha! Spilte 3 timer i strekk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Timer hack er digg, men liv-juks trenger du ikke. Hopp fra 2km oppe i lufta, så tar du grapling hook da 0,5 meter fra bakken, mister 0 liv Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Folkens, bestill i løpet av 2 timer og få spillet imorgen! Fikk mail fra gamezone og måtte kline til. Gleder meg som faen. Her er linken forresten, det koster 339 til pc. Det er jo ikke gærnt. Bestill NÅ og få spillet imorgen Skulle tro jeg jobba for dem edit: Med NÅ mener jeg fram til 15:00 idag, det stod hvertfall i mailen jeg fikk. Endret 23. mars 2010 av asad Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Får vel ikke min imorra, men spørs om den ikke kommer på torsdag. Sjekka på cdon nå, står at "varene pakkes". Sist sto det slik i 2 dager riktignok, men satser på at de sender i løpet av en time eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå