seie Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har ett problem med "Verifying DMI Pool Data ....... Update Success" Jeg har win 7 på når jeg ska aktivere win 7 så kommer når jeg restarter pcen "Verifying DMI Pool Data ....... Update Success" så stopper den opp på det så kvar gang jeg starter pcen så kommer den melinga så kommer jeg ikke vidare! Det er en Acer Aspire L5100 Det er opprinlig Windows Vista Home Premium.. Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 prøvå reset bios Kordan jere mann det? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 I biosen vist du komme inn der eller på selve hovedkortet, se manualen til hovedkortet Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 I biosen vist du komme inn der eller på selve hovedkortet, se manualen til hovedkortet ok Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 kom du noe videre med dette? sitter med akkurat samme problem Lenke til kommentar
seie Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 kom du noe videre med dette? sitter med akkurat samme problem Sorry, altså kom meg ikkje vidare men prøv det dei har skreve her ! eg sitter aldri med den pcen lengre! var eks svigersmors pc skjønna du Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Til alle som skulle ha samme problemet! det er noe med biosen på disse som gjør at de strever med å lese bootmgr filene... jeg installerte just Ubuntu på min å det går supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå