Thomas1992 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hallo, veit ikke helt hvor jeg skal poste dette, men det ble her, pga skype. Så det som skjer er at når jeg kjører Call of duty: Modern Warfare 2, da fungerer ikke mic'en ordentlig. Det hakker noen ganger, noen ganger helt kobla ut, akkurat som om den er slått av. Men om jeg legger ned cod, eller går ut liksom i windows, da slutter mikrofonen å hakke, da går alt fint.. Dette irriterer meg grundig. Noen ganger virker det noen ganger ikke. Noe tips hadde vært fint, takker på forhånd Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Ingen idag heller? Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 nei Trenger ikke poste for å si nei Lenke til kommentar
rooney1304 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hehe en kompis av meg sliter med det samme, så vi har begynt å bruke ventrilo istedet eneste forslag jeg kan gi iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå