Gå til innhold

BK: frossen dråpe


Anbefalte innlegg

min første tråd her på forumet, så håper jeg gjør det riktig.

 

-------------------------------------------------------------------------

 

jeg driver å lærer å ta bilder, jeg er veldig nybegynner

 

håper jeg kan få noe kommentarer på bildet og hva jeg kunne ha gjort får å bli bedre.

 

husker ikke blender og lukkertid, men redigeringen ble gjort i photoshop og jeg gjorde bildet lilla-blå-grå-aktig. croppa det litt og prøvde å få dråpa litt skarpere.

post-211969-1269117656,333_thumb.jpg

Endret av korpiklaan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommenterer dråpa

 

Utsnittet og komposisjonen var grei. Men skjønner ikke helt hvorfor du valgte den lillafargen i etterbehandlingen. Greit nok at du har gjort fargen litt nøytral, men syns ikke lilla passet til dette motivet, slik at det hele blir litt rart og skaper ikke noe intrykjk.

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Kommenterer dråpa

 

Utsnittet og komposisjonen var grei. Men skjønner ikke helt hvorfor du valgte den lillafargen i etterbehandlingen. Greit nok at du har gjort fargen litt nøytral, men syns ikke lilla passet til dette motivet, slik at det hele blir litt rart og skaper ikke noe intrykjk.

 

 

takk for din komentar, jeg valgte lilla fordi syntes bare den fikk fram en liten detalj rundt den dråpa. men kanskje jeg ikke trengte den lilla-fargen.

 

her er bildet uredigert

post-211969-1269123943,1407_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kommenterer dråpa

 

Utsnittet og komposisjonen var grei. Men skjønner ikke helt hvorfor du valgte den lillafargen i etterbehandlingen. Greit nok at du har gjort fargen litt nøytral, men syns ikke lilla passet til dette motivet, slik at det hele blir litt rart og skaper ikke noe intrykjk.

 

 

takk for din komentar, jeg valgte lilla fordi syntes bare den fikk fram en liten detalj rundt den dråpa. men kanskje jeg ikke trengte den lilla-fargen.

 

her er bildet uredigert

Den røde veggen på originalen tar litt mye oppmerksomhet fra dråpa, så det var riktig gjort, men syns bare lilla ble litt vel glorete til dette motivet.

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...