ratm Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Har lest flere steder på dette forumet at mange laste ned divx, programmer, spill o.l. Har bla sett at mange allerede spiller moh:aa Dette har ikke kommet ut enda.... Hvor laster dere ned fra ? Irc, winmx eller lignde?? Hvis det er noen som har noen url'r bare skriv i vei........ Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 du har tydeligvis pc og internet.... let og finn .... er slik vi andre gjør det ... med mindre vi ehhh kopierer av andre som allerede har noe greier som er kjekt å ha Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 nei fysjh fy det er ikke lovlig å diskutere engang Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: Hvis det er noen som har noen url'r bare skriv i vei........ Du blir vel banna i noen uker for dette Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Who cares ..... om jeg blir banna eller ei ... er ikke norge ett fritt land ? Er lei denne barne hage mentaliteten som råder her i Norge ..... Folk må få lov til å bruke grøten dem har mellom øra .... Warez.... synes det er helt ålreit jeg ..... får jeg noe warez prøver jeg det ... er det kjekt å ha så kjøper jeg orginalvaren i de fleste tilfeller :wink: Men folk derimot som driver å selger kopiert programvare og spill ... dem skulle vært gjeldet med en skje .... slike lowlives ødelegger .... Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 00:39, Phyltre skrev:Who cares ..... om jeg blir banna eller ei ... er ikke norge ett fritt land ? Er lei denne barne hage mentaliteten som råder her i Norge ..... Folk må få lov til å bruke grøten dem har mellom øra .... Helt enig, ser jo bare hvordan politikerne bruker tid å penger på f.eks. å prøve å forby GTA3 Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 jøss, er d ingen fra HW på jobb enda?? hehehe da ville vel samtlige blitt politianmeldt og oppsøkt av BSA etter tips fra HW.no :wink: Men hvis du vil ha url er så kan vel folk poste dem privat til deg! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 00:39, Phyltre skrev:Who cares ..... om jeg blir banna eller ei ... er ikke norge ett fritt land ? Er lei denne barne hage mentaliteten som råder her i Norge ..... Folk må få lov til å bruke grøten dem har mellom øra .... Vær glad vi har noen lover i Norge du. Norge er et fritt land, men det er ikke noe anarki her. Anarki er riktignok en utrolig bra styringsform teoretisk sett, men i praksis funker det bare ikke. Visse lover må vi ha og det tror jeg du er glad for. Hva om f.eks kartellvirksomhet ikke hadde vært forbudt ved lov? Har du lyst å fjerne f.eks kjøps-, og angrefristloven i bytte mot at warez ble legalisert? Tror ikke det nei. Hardware.no må og bør følge norsk lov. Det tror jeg faktisk du også er glad for, selv om du kanskje ikke ser det med en gang. Warez er forbudt ved norsk lov og hvis HW.no lot dette bli et request/trade forum så hadde faktisk HW.no indirekte oppfordra til å bryte norsk lov(for ikke snakke om at HW.no faktisk er ansvarlig for hva som ligger på dems server). I tillegg hadde det irritert alle de brukerne som IKKE ønsker at dette skal bli et request/trade forum. Du sier at folk må få lov å bruke hjernen sin, vel bruk den og du vil se at for å få de lovene som gir deg rettigheter så må du også godta at du får lover som forbyr deg noe. Give and take. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå