antivirusas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei! Med en slik step up ring: LINK Kan jeg da bruke en 37mm fisheye-linse på et kamera som er 52mm? Håper og takker for svar. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nei den step-up ringen gjør at du kan benytte 52mm filter/forsatslinse på et kamera som har 37mm filterfatning. Ikke omvendt. Lenke til kommentar
antivirusas Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Nei den step-up ringen gjør at du kan benytte 52mm filter/forsatslinse på et kamera som har 37mm filterfatning. Ikke omvendt. ok, takk. Har du en link til en step-up ring hvor jeg kan bruke en 37mm fisheye på et 52mm kamera? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det blir i tilfelle en "52mm to 37mm step-down". Det finnes, og for 5$ gir det jo litt morro. Men har du tenkt på hvilke effekter du får? Jeg tror jeg vil anbefale at du heller søker etter et fisheye forsatsfilter for 52mm filtergjenger, det blir ikke mye dyrere, men ganske mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå