Larsenio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Heisann. Her kommer jeg vel til å få pepper så det holder, men tar sjansen likevel! Jeg tok dette i en serie på maaange bilder, på en av disse dagene der man ikke kommer seg ut av huset pga omstendigheter med barnet og slikt. Bildet er tatt med 18-55mm`ern Exif: 1/125 sek lukker f/4.5 ISO 500 31mm brennvidde (Tatt med TAv-programmet som styrer ISO ut fra valgt lukker OG blender) Vet ikke om konverteringen ser grei ut? Jeg har stillt på bildet i Lightroom2. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Da det har gått to døgn siden jeg la bildet inn og det visstnok har vært 89 visninger på bildet og det fremdeles ikke har blitt kommentert noe som helst på bildet trekker jeg den konklusjon at jeg har mislyktes med dette. Ser at det så og si ikke har vært noen trafikk på diskusjons-bildekritikken de siste dager heller, tar jeg det som et tegn i tiden og regner med at det kanskje tar seg opp igjen. Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fokuset ser ikke ut til å ha truffet helt. (ser ut som det sitter under armen på ungen sånn ca) Men ellers ett morsomt bilde Liker utsnittet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Mnjo, ja , du har vel kanskje et poeng, arma er vel mer i fokus... Takk for at du påpekte det, og takk for at du syns utsnittet var fint. Jeg jobbet litt med å finne en bra vinkel , og følte jeg traff såpass bra med hennes uttrykk her så jeg lot det gå :!: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fokuspunkt er nevnt, jeg vil legge til at jeg synes det blir mye bak den håpefulle, og ingenting foran. Det er en vanskelig kategori det her. Jeg tror bildet trenger enten at barnet og betrakteren får kontakt, eller at betrakteren ser hva som begeistrer ungen. Kanskje, -det finnes unntak til alt. Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg er ikke helt komfortabel med klippingen. I et portrett bør ikke deler av hånda mangle, synes jeg. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Takker for de siste innspillene, det er nok rett at jeg ikke burde kuttet hånda, men dessverre.. det er ikke bredere den veien originalt, så det er nok lite å gjøre med nå Derfor kan jeg heller ikke gjøre noe med "luftrommet" foran heller, ingenting å hente. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå