-HaZeN- Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg lurte på hvilket kamera jeg bør velge når jeg prioriterer: Hurtighet: Bør fokusere og ta bilder raskt Størrelse: Kameraet bør være særdeles liten *lommestørrelse* Bildekvalitet: ikke mindre enn ca. 3.2 mp helst 4 Pris: Ikke dyrere enn ca. 4500kr (etter sommeren) Forresten, noen som har noen flere forslag? Noen synspunkter på Nikon kameraer vs. Canon? Håper på snarlig svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Dette kamera kan jeg "anbefale" http://www.akam.no/tester/casio_ex-z3/index.html En bildekvaliteten bør ikke bli bedere med ett 4mp kamera til 3.000kr enn et kamera med 2 mp til 5.000kr! Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg lurte på hvilket kamera jeg bør velge når jeg prioriterer: Størrelse: Kameraet bør være særdeles liten *lommestørrelse* Da er vel egentlig G3 utelukket. Skal nok ha store & gode lommer for at det skal passe rett i lommen. Bildekvalitet: ikke mindre enn ca. 3.2 mp helst 4 Da står du vel egentlig igjen med Ixus 400, av de kameraene som du har listet opp, da Kodaken har 3,2Mpix. Men, om du ikkke skal kjøpe før etter sommeren, så er det nok dumt å bestemme seg for hvilket kamera du skal ha nå. Det kommer kontinuerlig nye kamera, & kankskje det kommer et kamera som vil bli bedre alternativ for deg... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 det kodak kameraet har vel 4mp (?) en av de nye som blir lansert nå! Lenke til kommentar
anderskv Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ricoh Caplio G3 eller RR30. Begge har 3,34 MP, er ekstremt raske (G3 litt raskere enn RR30), og forholdsvis rimelige. Sjekk spesifikasjoner hos Ricoh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå