Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm m/ synlig musepeker

Anbefalte innlegg

Heisann! Når jeg starter PCen går alt som normalt og jeg kommer inn på menyen til hovedkortet (Asus' alternative OS eller et eller annet) men når innloggingsmenyen til Windows kommer opp er skjermen snudd 90 grader. Det hadde forsåvidt ikke vært noe problem å endre, men når jeg logger inn blir skjermen svart og det eneste synlige er en musepeker som er snudd 90 grader. Den viser en slik grønn sirkel som indikerer at den jobber når jeg høyreklikker, og når jeg trykker ctrlaltdel kommer jeg inn på menyen. Skjermbildet dirrer og virker mye dårligere enn vanlig

Dette er svært irriterende og ikke så rent lite merkelig, PCen funket helt fint forrige gang. Den har blitt fraktet siden sist, men jeg kan ikke se hva det skulle betydd.

Nvidia xfx skjermkort og BenQ skjerm. HDMI kabel fra skjermen og DVI overgang inn til skjermkortet.

Hjelp!!! :(

Mats

edit: Fikk skjermbilde i et halvt sekund! :(((((((

Endret av Matsv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har fraktet PCen ville jeg skjekket at alle komponentene i den sitter ordentlig fast. Kan jo være at noe har løstnet litt...

Men hvis du klarer å få opp menyen gå inn på task manager og velg new task... så skriver du "explorer" der...

Lenke til kommentar

Hvis du har fraktet PCen ville jeg skjekket at alle komponentene i den sitter ordentlig fast. Kan jo være at noe har løstnet litt...

Men hvis du klarer å få opp menyen gå inn på task manager og velg new task... så skriver du "explorer" der...

Vel, jeg kan se innloggingsskjermen og den skjermen som kommer når jeg trykker ctrlaltdel. Når jeg da trykker oppgavebehandling blir skjermen svart igjen, så jeg får ikke gjort noe som helst. Har sjekket at alt er festet, skjønner ikke hva som er galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...