Monna Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei Jeg har hatt en håpløs kamp med min trådløse router. Jeg tror det er den som hindrer nedlastingen min. I utgangspunkte har jeg en hastighet på 10mb, men klarer bare å få 600kb...!!! Har nå kjøpt meg en ny trådløs router, en Jenssen Scandinavia AirLink 29150. Med denne ligger den en krypteringsnøkkel, men når jeg taster denne inn får jeg beskjed om at dette er feil nøkkel... Hva kan jeg gjøre med dette??? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holde inn resettknappen i 10 sek? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Holde inn resettknappen i 10 sek? også er det vel et standard passord for og komme inn på routern etterpå, står som regel i et hefte som følger med..mye brukt er vel, bruker : admin passord : admin Endret 20. mars 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Monna Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Hehe... Holdt inn reset-knappen, men routeren var fortsatt sikkerhetsaktivert. Prøvde det medfølgende passordet - og da funket det Uansett, tuuuusen takk for hjelpa!!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er vel slik at den legger inn standardkoden når den blir resatt. Du kan selvsagt logge inn og endre den om ønskelig. Bra løsning, for det er få som virkelig ønsker åpent nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå