Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

To merkelige ting

Gjest Anonym^^

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym^^

I dag har det skjedd to merkelige ting:

Jeg la meg 22:30 i går men stod opp 23:00 for å gjøre en kjapp ting på pcen(levere innlevering) for å så legge meg igjen, mener det tok litt tid å sove på grunn av merkelige lyder som hørtes ut som noen som slipte metall. Hadde alarm klokken 08:00 så jeg skulle rekke kretsmesterskapet i roing.

Det merkelige er at jeg ikke trang noen alarm. 06:30 våkner jeg uten grunn (Sover vanligvis tungt) og føler meg ikke trøtt i det hele tatt. Men senere på dagen kjenner jeg at jeg har sovet for lite.

Vel fremme ved der jeg skal ro, noen sekunder etter jeg har gått ut av bilen ser jeg mange lysende prikker som forsvinner etter noen sekunder.

Jeg har aldri hatt noen problemer med synet før. Unntagen at når jeg har ligget i en bestemt stilling (Med hode ned eller annen merkelig stilling) over lang tid for å så reise meg raskt opp mister jeg gradvis synet for at det så kommer tilbake.

Er dette symptomer på noe spessielt? Føler meg ikke slapp eller noe- bare litt trøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...