Gå til innhold

Halo 3 . . . jeg savner flere spillere!

Julekula

Anbefalte innlegg

Hei er det bare meg eller begynner Halo 3 å gå mot slutten . . .jeg ser ca 50 000 online hver gang jeg er på (disse 50 000 kommer sikker til å spille lenge da :p), men er ikke 50 000 lite i forhold til at spillet har solgt 10 millioner kopier? O.o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

At det blir færre spillere med tiden har jeg ingen vansker med å tro, men at nedgangen er noe særlig å snakke om har jeg større problemer å se for meg. I følge Majornelson.com, som legger ut lister over de mest populære spillene på LIVE, har Halo 3 ligget i toppen helt siden utgivelsen i 2007, bare slått av Modern Warfare-spillene.

Lenke til kommentar

At det blir færre spillere med tiden har jeg ingen vansker med å tro, men at nedgangen er noe særlig å snakke om har jeg større problemer å se for meg. I følge Majornelson.com, som legger ut lister over de mest populære spillene på LIVE, har Halo 3 ligget i toppen helt siden utgivelsen i 2007, bare slått av Modern Warfare-spillene.

hmm . . . tenker de 10 millionene spiller på omgang da :p nå er noen på og når de logger av er andre på osv xD Men CoD 4 er det jo bare 16 000 pålogget samtidig :S Har alle gått over til MW2??

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...