Julekula Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei er det bare meg eller begynner Halo 3 å gå mot slutten . . .jeg ser ca 50 000 online hver gang jeg er på (disse 50 000 kommer sikker til å spille lenge da ), men er ikke 50 000 lite i forhold til at spillet har solgt 10 millioner kopier? O.o Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=463 Her finner du antagelig nye kompiser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 At det blir færre spillere med tiden har jeg ingen vansker med å tro, men at nedgangen er noe særlig å snakke om har jeg større problemer å se for meg. I følge Majornelson.com, som legger ut lister over de mest populære spillene på LIVE, har Halo 3 ligget i toppen helt siden utgivelsen i 2007, bare slått av Modern Warfare-spillene. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) At det blir færre spillere med tiden har jeg ingen vansker med å tro, men at nedgangen er noe særlig å snakke om har jeg større problemer å se for meg. I følge Majornelson.com, som legger ut lister over de mest populære spillene på LIVE, har Halo 3 ligget i toppen helt siden utgivelsen i 2007, bare slått av Modern Warfare-spillene. hmm . . . tenker de 10 millionene spiller på omgang da nå er noen på og når de logger av er andre på osv xD Men CoD 4 er det jo bare 16 000 pålogget samtidig :S Har alle gått over til MW2?? Endret 20. mars 2010 av Julekula Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vil nok regne med at veldig mange har sluttet å spille cod 4 etter MW2 kom ja, det blir jo bare en naturlig progresjon. Få folk som sitter og spiller gears of war 1 f.eks. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 ok men jeg gidder ikke å skaffe MW2 til xbox 360 når jeg har det på PC . . . skaffer heller BC2 til X360 selv om jeg har det på PC fordi da kan jeg spille med de av vennene mine som har X360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå