fgr Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 yo mainn, det er vel sånn at vi er lagd for å få utløsning kjappest mulig, det er jo litt sånn med dyr vett, vi hadde vel dødd ut om vi skulle brukt en time på å få utløsning. så det er jo ikke unormalt isåmåte. har vært seksuelt aktiv i ca. 10 år og har erfart at hvor lang tid det tar, det er såå mye som spiller inn. alkohol spiller en rolle.. å ta seg en ego med hånda 2-3 timer før du skal på dama di, spiller en stor rolle. for meg kan jeg gå fra vanlig 5-10min til nesten en time. hvor kåt du er på dama spiller en rolle hvor trang hu er spiller en rolle hvor sexy/søt hun er i senga spiller en rolle hvor seksuelt erfaren du er spiller en rolle, på godt og vondt, hvor mye du oppriktig nyter sexen, om du tenker "å håper hun syns det er godt" osv osv er masssssse å ta av her. jeg vil nå ikke si du er unormal, det er bra du tar det seriøst ihvertfall, damene har en tendens til å ville bli hos dem som gidder å gi dem orgasme og det er faktisk endel som driter i akkurat det (!), eventuelt de som ikke engang klarer å gi orgasme, så der har du allerede en pluss i boka, du er allerede en bedre elsker enn mange bare der. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 det er ikke snakk om kåthet, men å underholde / tilfredsstille dama på alle tenkelige måter som ikke involverer penis helt til man er klar igjen. Ja, jeg vet dette. Dog er ikke min bedre halvdel alltid like logisk, og ønsker helst ikke å bli underholdt på noen annen måte enn med junior (en anelse sært, men nå er både jeg og henne sære på mange måter ). Poenget er at det da blir stress, hvilket fører til at alt går til helvete Finner nok dog en løsning. Kanskje Depo-Provera Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg ville ikke rådet til potens piller, etter egen dårlig erfaring Det førte til 3 timer konstant puling og overkåthet. Jeg blei sår, hu blei sår, og jeg var fortsatt så kåt når ho ikke orka mer at jeg ikke viste hvor jeg skulle legge hverken pikken eller beina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg