Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tidlig utløsning - fremgang?

Gjest UbrukeligElsker

Anbefalte innlegg

Gjest UbrukeligElsker

Hei på dere. Velger å være anonym pga flaut tema.

Jeg er en 17år gammel gutt som ble seksuelt aktivt for ca et halvt år siden (da fikk jeg kjæreste). Som de fleste andre var jeg meget nervøs før min debut etter å ha lest om hvor dårlig de første gangene ofte er. Min erfaring styrket den hypotesen:( Jeg kom med engang, det vil si etter 2-3 støt. Godtroende som jeg var tenkte jeg at dette ville være et engangstilfelle og en "nybegynnerfeil." Dessverre har dette problemet fulgt meg siden min debut og nå må jeg faktisk få bort jævelskapen. Derfor starter jeg denne tråden hvor jeg vil oppdatere dere ukentlig om jeg opplever fremgang eller motgang. Jeg har nå tatt kontakt med sexolog, lege og lest utallige internettartikler om hvordan man løser problemet. Nå skal jeg teste ut hvorvidt disse metodene fungerer og gi tilbakemelding til dere lesere;) Kryss fingrene for meg...

- Trene PC-muskelen daglig!

- Når jeg onanarer skal jeg bruke start/stopp teknikken!

- Tenke på snegler eller andre uvesentlige ting under akten.

- Vær avslappet.

De tre tingene nevnt ovenfor er metodene jeg skal prøve ut først de kommende ukene å sjekke om ting forbedrer seg. Dette kan bli spennende:) Etter et halvt år med dama har jo ting naturligvis forbedret seg, men bare litt! Dagens situasjon er at jeg kommer etter kanskje 20-30 støt (1-2 minutter), men jeg gir henne orgasme hver gang på andre måter. Men jeg har lyst til å holde ut lengre og det er som sagt målet mitt. Så velkommen til min loggbok om mitt sexliv. Enjoy!

- En jentes mareritt;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest UbrukeligElsker

Hadde sex på morgenen idag. Igjen dårlig resultat, men har ikke begynt på øvelsene enda (trøst, trøst).

Lengde: ca. 1,5 minutt

Hvor god er jeg i senga: 1/10

- En jentes mareritt

Lenke til kommentar

Hva med å bare forsette å ha sex, siden du er 17 bor du kanskje hjeme, ta å lei et billig hotelrom og bli der med kjæresten i 24 timer, hver gang du kommer, går du tilbake til foreplay, går ned på dama, eller bare koser med henne, ta på henne, så etter noen minutter forsetter dere med vanlig penatriv sex, hold på sånn en dag og natt, bare husk å drikk mye veske, gjerne sports drikker, få i dere mat osv.

Lenke til kommentar
Gjest UbrukeligElsker

Hadde sex idag også! Enda en forferdelig opplevelse.

Lengde: ca. 1,5 minutt

Hvor god er jeg i senga: 1/10

- En jentes mareritt

Prøver noen nye metoder ved siden av de nåværende. Kryss fingrene :D

Lenke til kommentar

Alt ligger i hodet. Slet med å komme for tidlig med min nye kjæreste, noe som naturligvis stresset meg noe helt sinnsykt. Heldigvis var hun forståelsesfull og sa at jeg ikke skulle stresse, for det ville gå bedre etter hvert. Bare slapp av og kos deg med sexen, så vil det ordne seg. Jeg vet det høres banalt ut, men det VIRKER.

Fun fact: Ifølge the Kinsey rapport så varer et gjennomsnittlig samleie i 2 minutter :p

Lenke til kommentar

Litt videre avsporing på fun fact her:

"Kinsey speculated that for perhaps three-fourths of all males, orgasm was reached within 2 minutes after initiation of coitus, and reported this as a frequent source of marital conflict" Kilde: kinseyinstitute.org

Length of Coitus:

Males:

17.6% of males reported ejaculation less than 2 minutes after intromission

47.6% less than five minutes in coitus in first marriage

22.9% claimed to have lasted 10 or more minutes, (Table 324, p. 373 Kinsey Data, College Sample).

Females:

22.8% of females reported reaching climax less than 2 minutes after intromission

52.6% less than five minutes in coitus in first marriage

19% claimed to have lasted 10 or more minutes, (Table 324, p. 373 Kinsey Data, College Sample)

Men om en ser på tid menn og kvinner oppgir at de trenger/bruker i forhold til hverandre så er det ikke så ille.

Endret av blured
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

^Det er vel heller ikke fasiten. Noen vil alltid komme fort. På samme måte som noen alltid vil bruke langt tid på å komme. Løsningen er simpelthen å skape en ordning med partner. Selvfølgelig, litt lite heldig med tanke på ONS, men selv da er det bare å underholde dama i fem minutter så kan man sette igang på ny runde.

Lenke til kommentar

^Det er vel heller ikke fasiten. Noen vil alltid komme fort. På samme måte som noen alltid vil bruke langt tid på å komme. Løsningen er simpelthen å skape en ordning med partner. Selvfølgelig, litt lite heldig med tanke på ONS, men selv da er det bare å underholde dama i fem minutter så kan man sette igang på ny runde.

Veldig sant det. Spiller jo ikke så stor rolle om man kommer fort, hvis man klarer å holde den oppe raskt etterpå kan man holde på i en evighet. Det blir nesten det samme, og man slipper å stresse med å komme for tidlig, da overfølsomheten er borte.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Kanskje et tips kan være å sette ned følsomheten i penishode på en måte. Vet at de som er omskjært snakker om at det tar lag tid for å oppnå orgasme, grunnet lav følsomhet. Dette blir jo i prinsippet det samme som å bruke et kondom som bedøver penishode.

Lenke til kommentar

Der har jeg motsatt problem en deg, jeg bruker for lang tid på å komme, og jeg går rett og slett LEI av sexen før jeg kommer, enkelte ganger kan det gå oppmot 1 og en halv time før jeg kommer, og ville gitt et offerlamm til gudene for å kunne komme på 5min enkelte ganger. (Så klart, jeg er ingen wonder-man, og jeg kommer også tidlig mange ganger, bare ikke når jeg sjøl vill :p)

Lenke til kommentar

Prøvd å onanere oftere?

Om det er å være full du skal øve på, hjelper det da å drikke brus?

Og så er det å øve på det da :)

Greit for de som har treningsstudio som er åpent litt oftere enn annenhver uke :p

underholde dama i fem minutter så kan man sette igang på ny runde.

Greit for de hvis ikke dame sier følgende: "Det er ikke jeg som trenger å bli kåtere; det er deg.".

For ordens skyld, det er ikke jeg som er TS, selv om det like gjerne kunne være det :p

Lenke til kommentar

det er ikke snakk om kåthet, men å underholde / tilfredsstille dama på alle tenkelige måter som ikke involverer penis helt til man er klar igjen. det sagt, det finnes selvfølgelig lite forståelsesfulle mennesker (for ikke å snakke om mindre selvsikre) som vil reagere negativt på en tidlig utløsning (og mange andre mulig hendelser og scenarioer). men det er vel strengt tatt bare en sjanse man må ta når man møter en ny potensiell partner eller har ONS. Poenget: Det nytter ikke å være redd for å ha sex fordi man kommer tidlig, man må bare gjøre det beste utifra hvordan man er skapt (dette gjelder vel forøvrig også ellers i livet).

Endret av blured
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...