Gå til innhold

Er 2pac egentlig død?

Gamekilla

Anbefalte innlegg

Idiotisk copypasta er idiotisk.

Det mest utrolige med teksten er at "Machiavelli" er stavet så grusomt feil.

Men! "Machiavelli": M-a-c-h-i-a-v-e-l-l-i. Det er 11 bokstaver. Hva forbinder man med tallet 11? Butikkjeden 7/11 --DEN BUTIKKEN 2PAC HANDLET SIN SISTE GRAPEFRUKT-BRUS I FØR HAN BLE SKUTT

Coincidence? You decide.

Over 86% av de som er 2pac-fans tror på at han lever.
jeg garanterer at i hvert fall 86% av dere som leser dette også kommer til å tro på at 2pac lever

Hvorfor et så tilfeldig tall som 86? Nei, vent, la meg gjette. Tallet mellom 8 og 6 er jo...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Han som var med 2pac i bilen da de ble blæsta var Suge Knight. Mannen som som var 2pac`s produsent og gode venn. Han slapp å stille til avhør hos politiet, selv om han var med 2pac, og så alt. Det er ikke vanelig i en sånn politisak.

Si meg, ble dette skrevet av en femåring?

Lenke til kommentar
-Han som var med 2pac i bilen da de ble blæsta var Suge Knight. Mannen som som var 2pac`s produsent og gode venn. Han slapp å stille til avhør hos politiet, selv om han var med 2pac, og så alt. Det er ikke vanelig i en sånn politisak.

Si meg, ble dette skrevet av en femåring?

Det må jo være snat, han ble jo blæsta, og det er jo ikke vanelig i en sån plolitisakk!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Personlig tror jeg at han fortsatt lever. Han sitter akkurat nå på en øy ala LOST, og drikker paraplydrinker med diverse kjendiser som også er "døde". Alle som har sett LOST vet at øya er så å si umulig å finne, og at de derfor et rolig liv uten bekymringer for å bli oppdaget.

Lenke til kommentar

Jeg husker å ha lest noe lignende om Twin Towers, at det var noen form for konspirasjon eller lignende. De hadde akkurat det samme prinsippet. Feks det var så og så mange personer om bord i det ene flyet og hvis du ganger det tallet med 1.8 så får du 911 (9/11). OMG!

Nei vet du hva. Dette er jo helt vanvittig. Jeg blir bare enda mer oppgitt når da noen i klassen begynner å påstå at Illuminati står bak det hele!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Men! "Machiavelli": M-a-c-h-i-a-v-e-l-l-i. Det er 11 bokstaver. Hva forbinder man med tallet 11? Butikkjeden 7/11 --DEN BUTIKKEN 2PAC HANDLET SIN SISTE GRAPEFRUKT-BRUS I FØR HAN BLE SKUTT

Coincidence? You decide.

Haha, der lo jeg seriøst mye!

Og enda en ting å ha i hodet: Tupac, også stavet 2pac. Dette er to alternative stavinger. Ok, ha det i hodet, to alternativet stavinger. I alternativ staving nummer to, har han et totall istedenfor "tu". Da har vi altså nummerene 2 og 2. Dette er et nokså greit regnestykke hvis man bruker addisjon. 4 blir det.

Ok så vi har tallet 4. Det de to alternative navnene har til felles er "pac". Altså tre bokstaver. Pac kan også bety "pac leader" som er den rapetiserte versjonen av Cesar Milans ofte brukte ord "pack leader". Så helt fra begynnelsen av karrieren ville altså 2pac/tupac bli en pack leader! Ergo han ble inspirert av Cesar Milan! En hundetrener som kaller seg "The dog whisperer" på tv! Ser dere det eller?! THE DOG WHISPERER! Tupac kommuniserer igjennom en eller annen hund her i verden, det gjelder bare finne hunden! 2pac brukte også "dog" eller det rapetiserte ordet: "dawg" i sinne sangtekster. Altså har dette en ENORM sammenheng! Og tenk på det... ordet "dog" og "dawg".. det som skiller disse ordene er en bokstav: "w". Dette er èn bokstav, altså 1. Hvis vi går tilbake til tallet 4 som vi fant istad. 4+1 er 5! 5 er to tall ifra lykketallet 7! Og 5 og 2 blir 7!

Ser dere sammenhengen eller!? Alt henger sammen! 7UPAC IS ALIVE!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Coincidence? You decide.

Haha, der lo jeg seriøst mye!

Og enda en ting å ha i hodet: Tupac, også stavet 2pac. Dette er to alternative stavinger. Ok, ha det i hodet, to alternativet stavinger. I alternativ staving nummer to, har han et totall istedenfor "tu". Da har vi altså nummerene 2 og 2. Dette er et nokså greit regnestykke hvis man bruker addisjon. 4 blir det.

Ok så vi har tallet 4. Det de to alternative navnene har til felles er "pac". Altså tre bokstaver. Pac kan også bety "pac leader" som er den rapetiserte versjonen av Cesar Milans ofte brukte ord "pack leader". Så helt fra begynnelsen av karrieren ville altså 2pac/tupac bli en pack leader! Ergo han ble inspirert av Cesar Milan! En hundetrener som kaller seg "The dog whisperer" på tv! Ser dere det eller?! THE DOG WHISPERER! Tupac kommuniserer igjennom en eller annen hund her i verden, det gjelder bare finne hunden! 2pac brukte også "dog" eller det rapetiserte ordet: "dawg" i sinne sangtekster. Altså har dette en ENORM sammenheng! Og tenk på det... ordet "dog" og "dawg".. det som skiller disse ordene er en bokstav: "w". Dette er èn bokstav, altså 1. Hvis vi går tilbake til tallet 4 som vi fant istad. 4+1 er 5! 5 er to tall ifra lykketallet 7! Og 5 og 2 blir 7!

Ser dere sammenhengen eller!? Alt henger sammen! 7UPAC IS ALIVE!

kommuniserer gjennom en hund her i verden? det kan jo bare være sjefshunden det!

http://www.youtube.com/watch?v=rzhKShAGYW4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...