Analmeth Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Please, slike patetiske konspirasjonsteorier gikk av moten for hundre år siden. Det siste man trenger nå er at en sjuendeklassing kommer og vekker dem til live. Faen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg må bare innrømme det. Jeg er egentlig 2pac. Jeg poster her under et pseudonym fordi jeg ikke klarer å gi helt slipp på kontakt med omverdenen og jeg må følge med på om noen er på sporet av meg. Jeg er forresten ikke død. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Se hær nede på alle bevisene på at 2pac lever, og jeg garanterer at i hvert fall 86% av dere som leser dette også kommer til å tro på at 2pac lever. Det ser ut som at du tok ganske grovt feil her. Endret 20. mars 2010 av Coa Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) bare meg som regarte på at han døde 6 dager etter han ble skutt ikke 7. septemper da hadde han dødd 14.setemper så de som har laget denne konspirasjons teorien kan ikke matte Endret 20. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tupac: tupac is alive in the song 'ghost' he said quote," the only for me to come back.... is by makaveli..." that means hes copying makaveli he faked his death at 25 and will come back at 43 which is in 2014!!!!! Litt fail å planlegge å komme tilbake i 2014 når verden går under i 2012! Så disse teoriene holder nok ikke mål nei... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) -Han ble skutt 7.september, ble fraktet til sykehuset og lå der i 7 dager, før han "døde". 7 dager! -Han døde den 13 september 1996. Den 13.september 1996 var en fredag. [/Quote] 13. september er 6 dager etter.. -Hvis vi først setter minus mellom sifrene i klokkeslettet da han døde blir 0-4-0-3=1 så setter vi et gangetegn i mellom 0x4x0x3=12.- Så legger vi sammen svarene 1+12=13. Datoen han døde. Alt henger sammen. [/Quote] Sånn triksing kan man gjøre med hvilke som helst tall, og få de tallene man vil. -2pac tømte hele kontoen sin på over 4 MILLIARDER DOLLAR 7 dager før han stakk "ble skutt". Hvorfor tok han med seg 4 milliarder dollar 7 dager før han "ble skutt på"??? 2pac kan aldri ha tjent 4 milliarder dollar. Det er nærmest umulig. Med et slikt tall funnet opp, er oddsen god for at det at han tok ut pengene 7 dager før han ble skutt også er funnet på. -Han som var med 2pac i bilen da de ble blæsta var Suge Knight. Mannen som som var 2pac`s produsent og gode venn. Han slapp å stille til avhør hos politiet, selv om han var med 2pac, og så alt. Det er ikke vanelig i en sånn politisak. -Det ble aldri no rettsak! Alle mord har en rettsak. Hvorfor ikke denne? Svar: Fordi ingen ble drept. Det var ingen nyttige vitner og ingen mistenkte. Da er det vanskelig å holde rettsak. -Den aller siste musikkvidioen 2pac gjorde under navnet 2pac var "I ain`t mad at cha". Der viser den 2pac og en venn som er på vei ut av en kinosal, og blir skutt og drept. Vennen overlever. 2pac går opp i himmelen og danser oppe i himmelen med engel-drakt. Dette er jo veldig likt det som skjedde i virkeligheten. Tilfeldig? I så fall tyder dette mer på at han er død. Han gikk jo som du sa, med skuddsikker vest, og visste at han var konstant i fare. -"I ain`t mad at ya" er spor 13. på det siste albumet hans, "All eyez on me". Er det tilfeldig at den aller siste musikkvidioen til 2pac, som er helt likt sitt eget mord, er på samme spor som den datoen han ble drept på? Helt likt er vel å ta i. Han ble skutt, ja, men det var vel ikke usannsynlig. -Begravelsen hans ble lukket for pressen. Det er ikke vanelig for en av verdens største artister. Suge Night hadde forøvrig en kjempefest samme dagen som 2pac`s begravelse. Det virket ikke som han var noe lei seg for at den artisten han tjente mest på, var død, og at han snart skulle gå konk. Spekulativt. Det er da vanlig med fest ved begravelser. -2pac var veldig religiøs. Det biologiske navnet på Suge Night (Fornavnet) er Simon. I bibelen hjelper Simon Jesus å bære korset før han skal korsfestes. Hvem var det som hjalp 2pac med alt? Det var Suge Night (Simon). Mener du at Suge Knight hjalp 2pac med det meste bare for å lage denne søkte bibelreferansen? -I musikkvidioen "To live and die in L.A" har 2pac på seg hvite jordans. Det klesplagget ble ikke designa en gang før 8måneder etter 2pac "døde". Når det ikke var designa en gang. Hvordan kunne han ha på seg et sånt plagg da. Suge N. har jo sagt at det var en gammel vidio som bare aldri kom ut. Den kom ikke ut før 1 år og 3 måneder etter at 2pac "døde". [/Quote] Han har på seg det som ser ut som helt vanlige hvite bukser. Fantes det ikke hvite bukser før 1996? Det eneste man kan konkludere med ar at han var opptatt av Machiaveli (ikke Martchavelli). Machiaveli-referansene hans kan tolkes på veldig mange måter, ettersom M. skrev om mange forskjellige temaer. Ellers er det ingen vits i å finne på tilfeldigheter og ta helt av i tallvridningen. Endret 21. mars 2010 av Slikape Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 0x4x0x3=12 blir forøvrig 0, og ikke 12. Lololo Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Please, slike patetiske konspirasjonsteorier gikk av moten for hundre år siden. Det siste man trenger nå er at en sjuendeklassing kommer og vekker dem til live. Faen. Ooh, han bruker 7. klassinger som sammenligning! 7 er det gjentakende tallet! 2PAC LEVER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 jeg gidder faen ikke å lese hele driten, så kan noen som har lest forklare meg hva som er greia med tallet 7? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det var vist lykketallet hans. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg må bare innrømme det. Jeg er egentlig 2pac. Jeg poster her under et pseudonym fordi jeg ikke klarer å gi helt slipp på kontakt med omverdenen og jeg må følge med på om noen er på sporet av meg. Jeg er forresten ikke død. Det må være deg! Sjekk: L4R5 4+5=9 Du har to bokstaver 9-2=7 OMG 7!!! L4r5 er 2pac! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg må bare innrømme det. Jeg er egentlig 2pac. Jeg poster her under et pseudonym fordi jeg ikke klarer å gi helt slipp på kontakt med omverdenen og jeg må følge med på om noen er på sporet av meg. Jeg er forresten ikke død. Det må være deg! Sjekk: L4R5 4+5=9 Du har to bokstaver 9-2=7 OMG 7!!! L4r5 er 2pac! SHIT :O Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi får verkligen hoppas att han är död! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg må bare innrømme det. Jeg er egentlig 2pac. Jeg poster her under et pseudonym fordi jeg ikke klarer å gi helt slipp på kontakt med omverdenen og jeg må følge med på om noen er på sporet av meg. Jeg er forresten ikke død. Det må være deg! Sjekk: L4R5 4+5=9 Du har to bokstaver 9-2=7 OMG 7!!! L4r5 er 2pac! SHIT :O L = 12. bokstaven i alfabetet R = 18. bokstaven i alfabetet (18 - 12) - (4 - 5) = 7 Endret 21. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 bungie, skaperne av halo serien forguder tallet 7. kanskje de er organisasjonen som står bak dette. kanskje det er de som skjuler 2pac. kanskje 2pac har stemmen til sgt johnson! halo CE halo 2 halo 3 halo wars halo 3 ODST halo legends halo reach 6 spill + 1 film = 7 produkter!!! master chief, hovedpersonen i halo 1, 2 og 3 har 117 som sitt nr. 7+1-1=7! halo 3 hadde originalt 49 achievements. ikke noe spessielt der sier du? men vent! 49/7=7!!! halo legends har 7 episoder. den andre monitoren man møter er 2401 penitent tangent. 2+4+0+1=7 skjønner du nå at man kan finne slike linker i alt mulig rart? nå skal jeg dyppe pcen min i lava og stikke å gjemme meg i skogen før 2pac og hans gængster venner kommer etter meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Dette er post 36 i denne tråden. Tenk: 3+6 = 9. Det er den 21. dagen i denne måneden: 21-9 = 12. Og hvis man gjør dette: Så får man 7! 2PAC LEVER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) at jeg ikke har sett dette før! Endret 21. mars 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 at jeg ikke har sett dette før! nei dette var en takevekker... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 4 milliarder dollar.. According to the U.S. Treasury, "In $100 bills, the weight of $1million is about 22 pounds." [that's 10 kg.] http://www.ustreas.gov/press/releases/rr2748.htm Så 22 (vekten av $1M målt i pound) * 4000 (antallet millioner som skal til for å få fire milliarder) ~40 tonn med sedler. Skal han liksom bare ha tatt ut dette? Alle tallgreiene du kommer med er piss. Du er enten veldig ung og lett påvirkelig av konspirasjonsteorier, eller stokk dum. Håper du går i 8. klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå