WarpX Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Holder på å bli gal av klikkelyd fra harddisken som kommer ofte. Akkurat kjøpt en Acer 5740G. Finnes det noe man kan gjøre? Om ikke så går den i retur, umulig å konsentrere seg. Det er akkurat som om den parkerer diskhodet på en brutal måte hvert 5-10. sekund. Endret 21. mars 2010 av WarpX Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det betyr at HDen holder på å ta kvelden! Ta backup av det du ikke vil miste snarest. Snakk med Acer og spør om det er greit at du bare sender HDen i retur samtidig som de sender ny HD til deg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Ok skal gjøre det...er det vanskelig å ta den ut? Har stort sett bare holdt meg til stasjonære maskiner. Backup tror jeg ikke er nødvendig, den er jo helt ny. Er viktig at maskina holder kjeft, siden man sitter med hodet oppi den. Endret 20. mars 2010 av WarpX Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Hah! Tror jeg løste problemet her gitt. Lasta ned quietHDD fra http://sites.google.com/site/quiethdd/ Ganske utrolig at man skal være avhengig av sånt for at ting skal funke skikkelig. Takk likevel for at du prøvde å hjelpe, Eivind. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Håper det var godartet klikking da, og ikke ondartet Har selv måttet bytte ut noen HDer de siste par årene, der klikking har vært et av symptomene. Siden lyden sluttet, er det nok ingen bekymringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå