Langtind Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ønsker å benytte meg av autimatisk innlogging her på forumet. Når jeg logger inn haker jeg av for at jeg skal bli logget på automatisk hver gang jeg kommer hit. Fungerer uten problemer i Mozilla, men i Opera blir det heller dårlig... Har prøvd å endre instillingene slik at den kan bruke cookies for å gjennkjenne sider med passord, men det ser ikke ut til å hjelpe noe. Sikkert bare en fille ting, men greit å ha den funksjonen uansett... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 poster her for å holde meg oppdatert, får heller ikke dette til. Midlertidig løsning er jo den "wand" metoden da. (ctrl+enter) tar ikke mange sekundene ekstra Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Wand fungerte greit det... men det må da være mulig å sette opera opp slik at den logger automatisk inn? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 det nærmeste man kanskje kommer er vel hvis man har den nyeste versjonen av Opera dvs. 7.11 og logger inn en gang, hvis du lagrer passordet da, så kan du trykke på tryllestaven. da vil den finne brukernavnet og passordet ditt. så trykker du bare på ok etterpå, da blir du logga inn. grei måte å gjøre det på egentlig. jeg hadde trøbbel med det der når jeg kjørte Opera i linux jeg også, men prøvde aldri 7.11 versjonen i Linux tror jeg. jaja håper dette hjalp deg litt videre. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg antar Opera i Linux er ganske likt Windowsversjonen så : File : Preferences (alt+p) : privacy : edit server filters : new Skriv inn "forum.hardware.no" fjern haka ved "use default cookie settings" og kryss av for "use as domain" og "accept cookies from server/domain". Da skulle forumet huske deg. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå