Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei, bestilte for noen dager siden en ny telefon med abb. (HTC Legend med flexitalk abb.) Jeg hadde fra før av et Telenor FriHet abb. uten noen bindingstid. Må forsåvidt nevnes at det ikke er jeg som står som eier av det FriHet abonnementet. Bestilte også med overflytting av nummeret. Tingen er: Jeg fikk telefonen i går, men det var ikke noe simkort i pakken, får en ikke simkortet sammen med telefonen? Er noen år siden sist jeg bestilte telefon med abonnement, så husker ikke hvordan det var sist. Simkortet fra Telenor fungerer fint i telefonen, så det er ingen krise, men vil jo få gått over til det nye abonnementet så fort som mulig. Så vidt jeg tolker det vedlegget fra Moobi som lå i pakken skal jeg få simkortet i posten i løpet av kort tid, stemmer dette? Lenke til kommentar
netcom_ks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Jeg kan undersøke dette for deg. Hvis du ikke står som eier av nr, og det likevel er bestilt i ditt navn hos oss, kan overføring av nr ha stoppet opp, selv om telefonen er sendt. Ta gjerne kontakt på Facebook (Kundeservice NetCom) eller twitter (@netcom_ks) med nr det gjelder, så kan jeg sjekke det opp for deg. Mvh Ellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå