Kubjelle Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det begynte med at jeg merket at det tok litt tid før bildet kom på skjermen når jeg startet den. (Det er en 20" LCD-skjerm) Skjermen begynte liksom å blinke ved svakt lyst også etter en stund kom den på med full belysning osv. Det begynte med ganske lite i starten før det tok lengre og lengre tid før skjermen viste full styrke. Nå så blinker bare på knappen hele tiden og det skjer ingenting. Det er litt rart for jeg har hatt samme erfaring med de 2 andre LCD-skjermene jeg har hatt, er det tilfeldig eller bruker jeg skjermene mine på feil måte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det finnes jo veldig mange forskjellige LCD-skjermer... En ganske vanlig feil er at elektrolyttkondensatorer koker og tørker ut. Da får man problemer med ustabil strømforsyning, som kan forklare problemene du har. Har du samme problemet med 3 skjermer, så får du prøve de på en annen maskin. Endret 20. mars 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Det er en Samsung 204b. Jeg har ikke akkurat mulighet til å prøve skjermen på en annen maskin, dessuten er jeg ganske sikker på at det er selve skjermen som er ødelagt. Og nå er det forresten helt ødelagt, påknappen lyser på, men ingenting skjer. Jeg får vel bare bruke min reklamasjonsrett. :/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har du garanti, så er det jo greit. Ser forresten ut til at jeg hadde rett: http://pavel.kirkovsky.com/2009/03/samsung-syncmaster-204b-repair/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå