sn0dig Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 17mm hadde ihvertfall gitt noen morsomme perspektiv på makrobildene Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Ja, da har jeg også fått somlet meg til å gå gjennom bildene og plukket ut noen. Jeg slenger flere ut på SmugMug sidene mine etterhvert. Det var helsikens tungvindt å poste mange bilder her samt å organisere dem på siden (så de ligger litt rotete)... Endret 22. mars 2010 av bareanton Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Mange blinkskudd der, bareanton. (Når du laster inn bilder, så vil du se linker til for bildene i lista, der en av er for å legge inn link i posten. Den er også tilgjengelig hvis du redigerer posten i den fulle editoren). Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mange blinkskudd der, bareanton. (Når du laster inn bilder, så vil du se linker til for bildene i lista, der en av er for å legge inn link i posten. Den er også tilgjengelig hvis du redigerer posten i den fulle editoren). Takk takk.... jeg synes det har veldig mange blinkskudd blandt alle bildene som har blitt publisert i denne tråden. Når jeg postet bildene i går hadde jeg nettopp klart å rote til all sorteringen jeg hadde gjort på bildene fra treffet pluss jeg hadde fjernet alle raw justeringene som var utført på hundre pluss bilder. Så tålmodigheten til å sitte å klikke inn et og et bilde fint etter hverandre var ikke eksisterende. Skal se om jeg får fikset det en gang i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da er vel jeg sistemann? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Elsker det øverste, Nothindoin! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Takker Selv ble jeg ganske fornøyd med nr.. eh.. 7 blir det vel Lenke til kommentar
Canis Lupus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heisann, Jeg var ikke med på treffet men befinner meg akkurat NÅ i parken og fikk med dette testet bla. min nye 100-400 L IS i dag.... Legger ved noen av de bildene JEG mener ble blinkskudd i ubehandlet & krympet JPG format.. Fortsatt god Påske ! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ble jo masse fine bilder av dere her Jeg har også hatt problemer med en lama som absolutt ville gå inn i kameraet mitt en gang, virker som at de blir veldig fascinert av det Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vil bare sei takk for utrulig mange flotte bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå