tomsi42 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Nå sitter bareanton og undertegnede på bar og har sett igjennom de flotte bildene deres. Får litt prestasjonsangst, men bare litt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Veldig mye bra bilder her nå, og dere gjør ikke drømmen om en skikkelig tele noe mindre med bildene deres. Blir det ett treff til i dyreparken vet jeg at jeg leier meg en 70-200 for helgen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hver fjerde person i dyreparken har speilreflekskamera med seg. Det er ikke noe fotoforbud. Hver fjerde? Virka mer som hver andre. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Veldig mye bra bilder her nå, og dere gjør ikke drømmen om en skikkelig tele noe mindre med bildene deres.Blir det ett treff til i dyreparken vet jeg at jeg leier meg en 70-200 for helgen Jeg vil heller leie meg en 400 2,8... Hver fjerde person i dyreparken har speilreflekskamera med seg. Det er ikke noe fotoforbud.Hver fjerde? Virka mer som hver andre. Hver fjerde. Og hver fjerde har en ultrazoom... Trykkpå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Neh. Fort & gale. Skulle jeg ha laget skikkelig så hadde jeg jobbet mer med å få lysstyrken lik, men gadd ikke. Btw Yaricks, noen av bildene dine kunne trengt en liten +0,5 på eksponeringen. Endret 20. mars 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 MAGISK! Hør på denne mens du ser gif'en<3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Den jerven får meg til å le like godt fortsatt. Konge gif Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja her er noen av mine fra turen er ikke helt med hvordan jeg legger til bilder så jeg linker bare bort til flikr setet ja har ikke fått lastet opp alle men rekner att alle bilden kommer løpet av kvled ca 47 bilder totalt Det bildet du viste meg under turen av apen som tigger (nr 26?) er bare en real perle! Utrolig bra sett og fanget Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ble gåen av all gåingen, så blir tidlig kveld i dag Men ett bilde må nesten ut først Lenke til kommentar
Eidar Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja her er noen av mine fra turen er ikke helt med hvordan jeg legger til bilder så jeg linker bare bort til flikr setet ja har ikke fått lastet opp alle men rekner att alle bilden kommer løpet av kvled ca 47 bilder totalt Det bildet du viste meg under turen av apen som tigger (nr 26?) er bare en real perle! Utrolig bra sett og fanget takker Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det ble visst noen flere bilder. Tror ikke jeg har postet noen av disse. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 og nå er jeg trøtt etter en gllimrende dag. Takk for en hyggelig dag i dyreparken! Jeg er fortsatt i byen og har ikke fått sett noe særlig på bildene enda, så det kommer sikkert ikke noen før mandag når jeg har kommet meg hjem (hvis noen ble severdig).... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Det er allerede postet mange fine bilder. Men dere tåler vel noen til Fri som fuglen - denne er fra utenfor dyrhagen. Ikke akkurat Masai Mara... Er akamister flokkdyr? bareanton i aksjon Kongen på haugen Tiger på bedre tanker? I tunnelen Posøren og fotografen sn0dig er tett på Slapp lørdag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Finnes nok ingen grense for hvor mange bilder man kan tåle Tom, og skryt til deg også for veldig fine bilder Faktisk overraskende mange forskjellige bilder vi har fått, da jeg så for meg x antall nokså like bilder av samme motivene, så artig å se hvor forskjellig man har sett situasjonene og dyra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hyggelig at du likte bildene, archongamer, for her kommer noen fler. Det ligger flere ute på flickr. Sjefen sjøl Venter på middag Løvemat Krokedillen og skilpadden Litt rust må til Mer rust - African style. Strandet Stemningsbilde fra Kjuttaviga Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Etter å ha sett det ene bildet ditt på flickr skjønner jeg hvorfor så mange av lama bildene mine var ute av fokus, Tom. Tar meg den frekkheten at jeg legger ut et utsnitt som viser hva jeg mener Har jo tross alt 28cm nærgrense på 17-40en Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Etter å ha sett det ene bildet ditt på flickr skjønner jeg hvorfor så mange av lama bildene mine var ute av fokus, Tom. Tar meg den frekkheten at jeg legger ut et utsnitt som viser hva jeg mener Har jo tross alt 28cm nærgrense på 17-40en Regner med at du er klar over at det er 28cm fra sensoren, ikke front-elementet. Men akkurat her er nok lamaen for nærgående Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, jeg er klar over det. Men det er uansett ikke et makroobjektiv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, jeg er klar over det. Men det er uansett ikke et makroobjektiv Makro kunne ha blitt interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå